نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

نفسم کی دندون در میاری؟

1391/10/17 14:19
545 بازدید
اشتراک گذاری

نورای خوبم خیلی بی تابی میکنی شبا هم خوب نمیخوابی همه میگن می خوای دندون در بیاری آخه هر چی میدم دستت میکنی توی دهنت .شبا  بیدار که میشی یه ضرب تا چشماتو باز میکنی بلند میشی میشینی بعد هم لحافتو میکنی توی دهنت اونوقت دوباره نشسته چرت میزنی خلاصه هر یه ساعت همین کارتو تکرار میکنی و بعد شیر خوردن میگیری میخوابی ٥شنبه تو موندی پیش مامان جون ما رفتیم یه گشتی زدیم یه پوتین خوشگل واسه  بابایی گرفتم از بابت تولدش که ١٥ دی هستش تازه بابایی هم کلی واسه تو لباس خونه گرفت بعدش هم اومدیم شام رفتیم خونه دایی مجید تولد جفتشون بود(زندایی و دایی)بعد شام کیک آوردن خوردیم از تو هم یه چندتایی عکس گرفتیم دفعه اولت بود که میرفتی خونه دای دایی موقع اومدن پا گشا هم گرفتی خانم خوشگله (یه آویز تخت ناز)خلاصه گل من با اینکه نمیزاری شبا بخوابم ولی همراهی میکنی همون یه ساعت یه ساعت تا ١٠ صبح میخوابیم تک ستاره آسمون زندگیمون دوست داریم(من وبابا)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ارشیا
10 دی 91 15:02
گویزل قیز دیش چیخادیر شادلیقینن
غذا ییسین ، بویک لاسین ، اولماسا ارشیا گیالسین نورا نین اویرکینده یر آچسین
فرشته ات بسی زیباست ، مینیاتوریست از عشق و زیبایی خداوند برایت سلامت و شادمانه اش کند


ممنون از این همه لطفی که دارین من شما رو با اسم طب سنتی و دعا لینک کردم وب ارشیا رو هم که حفظ حفظیم
این شعر به چه زبان و لهجه ای؟تا حدودی متوجه شدم
بابای ارشیا
10 دی 91 15:05
راستی در مورد فریم عکسها : اینها فقط یک خط حاشیه ساده هستند که با فتوشاپ می زنم . با paint هم میشه همین کارو کرد .
در مورد لیست دوستان و لینک با افتخار لینکتون کردم ولی ما کجای لینک های شما هستیم که نمی بینم ؟
در مورد سئوالات متاسفانه جوابشون نیومده


من به نورا شیر خودمو میدم از وقتی کمکی شروع کردم یبوست گرفته روغن زیتونم چاره ساز نبوده
بابای ارشیا
11 دی 91 16:24
سلام
اولاً نمیدونم به سفارشم در مورد دعاهای شش قفل و هفت هیکل برای نورا جون عمل کردی یا نه اگه اون دعاها رو گرفته باشی مطمئن هستم که دراومدن دندونهاشم با دردسر و ناراحتی کمتری همراه خواهد بود .
مطلب رو ترکی نوشته بودم چون دیدم نوشتید نازلی قیزم نورا فکر کردم باید آذری باشید
در موردکمک به دراومدن دندان و کم شدن درد نی نی ای که دندوناش داره در میاد . انگشت دستت رو خوب بشور بعد روزی سه تا 5 بار انگشتت رو بزار لای لثه هاش بزار گاز بگیره . می بینی خودش اینطرف و اون طرفش می کنه . دندونهای عقب خارششون از همه بیشتر هر چند که بعداز دندونهای جلو درمیان .
در مورد وضعیت مزاجی نورا : وقتی شیر خودتو بهش میدی سعی کن تغذیه خودت رو درست کنی . چون هرچی بخوری از طریق شیر وارد بدن اونم میشه . اگه خودت یبوست نداری یا مشکلات روده نداری : تا سه روز روزی یکبار یک قاشق روغن زیتون که کمی توش نمک ریخته باشی رو نوش جان کن . اگر هم خودت یبوست یا سابقه ناراحتی روده داری سعی کن هفته ای دوبار از این ترکیب استفاده کن ولی برنامه ریزی کن وقتی دارو رو خوردی تا دوساعت بعدش به نورا شیر ندی . ترکیب اینه :
سنامکی + گل سرخ + پنیرک = از هرکدوم یک قاشق مرباخوری میریزی توی یک بیوان اب جوش میگذاری تا دو دقیقه دم بکشه بعد صاف می کنی و می نوشی .
خواهش می کنم از وضعیت نورا بی خبرم نکن تا یکسالگیش میشه درمان کرد بعداز اون تا بزرگ میشه باید از دست یبوست ناراحتی بکشه


مرسی از راهنماییهاتون ما اهل اردبیل هستیم ولی بعضی از کلمات به نظرم کردی اومد
در مورد خودم مشکل روده ندارم ولی روغن زیتون رو امتحان میکنم
ارشیا خان رو میبوسم موفق باشین
مامان ساجده
12 دی 91 0:47
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


Azizam ma ke ray dadim
مامان محمد معین
23 دی 91 1:57
سلام وبلاگ زیبایی دارین, دخترتون هم ماشالا خیلی نازه, تصادفی وبلاگتون رو دیدم ما هم اردبیلی هستیم دوست داشتین بهمون سر بزننین


حتما میاییم سر میزنیم عزیز
از آشنآیی با شماخوشحالیم