نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

تولد بابایی

1391/10/17 14:37
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ١٥ دی تولد باباییمون بود قبل ظهر مامان رفت کیک و کادوی بابایی رو بگیره من پیش بابا موندم دم ظهری بعد ناهار رفتیم سرعین برای شنا تو استخر ایرانیان که منو نزاشتن برم  تو آب  گفتن کوچولوییسوالناراحت

ما هر وقت خواستیم سور پرایز کنیم پیش کامیار لو رفته آخه کیک کامیارو گذاشته بودیم تو راهرو تا بعدا بیاریم و کامیار نبینه از قضا یکی زنگ زد گفت بیا پایین می خواست واسش نقشه بده این جوری بود که لو رفتیم. نورای گلم توی سرعین هم ما مجبور شدیم به نوبت بریم شنا و خانم گل مارو یکی نگه داره تا اینکه عصری برگشتیم خونه شام خوردیم و بعد هم واسه بابایی تولد گرفتیم جاتون خالی خیلی خوش گذشت البته نورا جون مرحله کیک آوردنی خواب بود بعدا که بیدار شدتیپ زد و کلی ازش عکس گرفتیم تازه کلی هم خودشو خنده خامه کاری کرد متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

عکسامو ببین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای ارشیا
18 دی 91 0:56
بابای نورا تولدت مبارک انشالله به یمن قداست دل این ناز دختر سالهای مدید در کنار خانواده خوب و مهربانت سلامت و باعزت و سرفراز بمانی . چه غم داری زمانیکه گلی از بهشت بر سفره ات میهمان است؟ مگر نه اینست که همه دلخوشی ها در لب خندان این نوگلان نهان است ؟ برخیز و شادمانه باش که لطف ایزدی شامل و مهر مهربان کامل است . همواره شادمانه باشید


مرسی از بیان لطیفتون سربلند و سر افراز باشین
parya
18 دی 91 9:49
حسابی خوش گذروندیا!!!!!!!!!!!ایشالا تولد 100سالگی خودت
پری جونم خیلی دوست دارم با وجودت همه مارو خوشحال کردی میبوسمت


بابا
19 دی 91 8:06
دخترم انشاالله تولد تو و مامان تلافی می کنم.


ما که کاری نکردیم بابایی تولد من جلوتر از مامانه ببینم چی کار میکنی؟!!منم قول میدم سال دیگه تولدت واست برقصم اآآآآآآ
عمه
19 دی 91 21:08
الهی عمه فدات بشه خیلی دوست دارم عزیزم
مرسی عمه جونی منم دوست دارم
شادی
20 دی 91 23:03
عزیزم خیلی خوشتیپ شدی عسلم فدات بشم


تو خوش تیپی شبیه شمام دیگه:-)
لیلا
22 دی 91 21:51
اینو می شه خورد؟


خاله لیلا مگه من خوردنی ام؟جاتون خالی کیک و خامش خوردنی بودن ما هم که مجبورمون کردن خوردیم
سارا
25 دی 91 13:01
ای جاااان چقدر ناناز شدی ماشالا با این لباس خوشگلت.
تولد باباییت هم مبارک باشه ایشالا صد و بیست سال زیر سایه مامان و بابا شاد و سلامت باشی عروسک دوست داشتنی.


مرسی خاله جون انشالله جشن 100 سالگی آقا سانیار
مامان دخمل
3 اسفند 91 10:00
ماشاا... این دخملم که کپی برابر اصل باباییشه
این دخملا چرا اینقدر نامردن؟


همینو بگو 9ماه زحمتشونو بکش آخر سر هم شبیهت نشه راستی مسابقه رو چیکار کردی ؟
مونس ( مامان امیرعلی و ایلیا )
3 اسفند 91 16:12
وااای 1000 ماشاالله به نورا جون تولد بابایی هم مبارک انشالله 120 ساله شن نورا جونی رو از طرف من ببوس مامان جون