نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

نورای من

1392/8/16 16:14
736 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم چند روزیه هیچی نمیخوری اونقدر داروهاتو به زور راهی دریچه گلوت میکنیم که دیگه به هر قاشق و به هر سرنگی شک داری امروز ساعت ١٠.٥ شادی اومد خونمون واسه رفع اشکال شیمیولی از وقتی که پاشو توخونه گذاشت بهش امون ندادی کلی ذوق کرده بودی تا اینکه با کمک اون بردمت حموم و اومدی گرفتی خوابیدی آخه یه جایی خونده بودم که حموم واسه سرماخوردگی خوبه امیدوارم سبب بیفته و خوب شی

عزیز دلم تو این چند روز کلی لاغر شدیخودتم که بی حالی و همش پاهات میلرزه و میفتی صبح واست کمی سوپ درستیدم دل غافل که این سوپه چه بلایی سر دخملیم میاره سر سفره ناهار اومدیم بشینیم واسه تو هم سوپ ریختم تا به هوس آآآآآبج_____________ی کمی ازش بخوری تا بلند شدی از پشت سر من در بری پات رفت داخله کاسه  وای......خدا همچین صحنه ای رو واسه هیچ مامانی قسمت نکنه آی سوختمااااااااااااااااا نورا پاش منم دلم سریع زیر آب گرفتمش و کمی روغن و نمک وچرت و پرت ...مگه آروم میشدی طفلک شادی هم رنگ و رخسارش پرید خیلی ترسیده بود البته هممون ترسیدیم خدا کنه شدت سوختگیش کم باشه بهزور خوابوندمت و الان توی خوابی امیدوارم وقتی بیدار شدی خوب خوب باشی و اصلا سوختگیت فراموشت بشه عسلم

امروزم ناهار ما این جوری گذشت دیروز سر سفره از بس سرفه کردی هر چی شیر خورده بودی بالا آوردی چند روز پیشم چندان تفاوت خاصی نداشتی عسلم زود خوب شو مامانی بیتو کاراش ناتمومه

نورای عزیزم این چند روز بی خوابی ها غذا نخوردنات بیقراریهات واقعا خستم کرده گاها میخوام منم بشینم باهات زار زار بگریم نمونش همین چند ساعت پیش  الانم که شادی رفت توهم خوابی شدیدا دلم گرفته الهی مامان بمیره تورو اونجوری گریون نبینه

خدایا شکر که بازم به خیر گذشت اگه....

شکر شکر شکر

عزیزدل مامان دوست دارم

پا

الهی مامان قربون اون لاک های ناقصت بشه کرم مینو که بهش زدم خیلی آرومت کرد منم دیدم این شکلیه قلمبه کرم رو چپوندم لای پاهات خدا رو شکر سطحیه

جانم

قربونش برم عروسکش رو هنوز محکم گرفته نیفته راستی این عروسک رو خاله زهرا از تهران واسه دخترم گرفته و از زن عمو واسمون فرستاده هنوزم که هنوزه یه فرصت واسه تشکر نیافتیم!!!!!

ای جانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نوشین
16 آبان 92 19:35
سلام آآآآآآآآآآآآخی عزیییییزم پاهاتو سوپ دادی نورایی؟! انشالا زود خوب شی خونه پریایی ببینمت روز تاسوعا.دلم واست یه ذرررررره شده
نوشین
16 آبان 92 19:39
راستی خاله نعیمه مرسی به وب ام سر زدین.مچکرم فرااااوااان و خیلی خوشحالم ک پسندید متاسفانه "برف روی کاج ها" رو خودم ندارم.داشتم حتما میاوردم میدیدین.واقعا دیدنیه از دستش ندین بازم مرسی ک اومدین و تشکر از کامنت های خوبتون ... نورای جون خوشگیل ام بوووس
بابا
18 آبان 92 8:14
عزیز دل بابا، فدات شم خدا نکنه
Noushin.P
19 آبان 92 17:16
سلام و درود فراوان بر نورای گل و خاله جون عزیز خاله نعیمه جون لطفا سر بزنید.پست جدید داریم حتما عزیز
parya
21 آبان 92 11:10
ela janinnan alah man yaneydim b yanmiyeydi
خاله حدیثه
24 آبان 92 15:22
سلام خاله جون ایشالله که بلا دور باشه و دیگه از این اتفاقات براتون نیفته . مرسی خاله جون الهی که همچین بلایی سر هیش نی نی ای نیاد
لیلا
24 آبان 92 21:36
فداش بشم من.الان حالش چه طوره؟
شادی
27 آبان 92 19:12
نونوی خودم فداش بشم الهی alah manim uzuma tupurey di ama o yamey di alahem ya rabim yaaaaaaaaaaaa
شادی
27 آبان 92 19:17
اصلا به هر چی میخوای دست بزن سن الله گوزشت اله هاااااااااااااااااااااااااااااااا سنه دیرم شادی
شادی
27 آبان 92 19:18
نونو خخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخوخخخخخخخخ khoooookh
شادی
27 آبان 92 19:19
vey ganem manim
مامان علی
29 آبان 92 0:05
آخی ...طفلکی خدارو شکر به خیر گذشته دوست خوبم با اجازت لینکت کردم ،پسرم همسن نورا کوچولوست امیدوارم با هم در ارتباط باشیم مرسی عزیزم خوشحالمون کردی با افتخار لینکتون میکنیم
مهسا مامان نورا
5 آذر 92 19:14
اخی طفلی خدا رو شکر به خیر گذشت فدای اون ناز خوابیدنت گلم واقعا هم جای شکر داره نورا جونمو ببوس