نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

تسلیت برای ایام محرم

1392/8/14 14:50
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر حسین سلام به ٧٢ تن شهدای کربلا

نورای گلم دوباره ماه محرم اومد و تو داری دردومین مراسم محرم شرکت میکنی البته یه سال هم از پشت صحنه جویای مراسم بودی و توشیکم مامانی وول میخوردی امسال عزیز دل سینه زدن یاد گرفته  الهی به حرمت آقا علی اصغر  دردانه امام حسین همه نی نی های بیمار و بستری شده تو بیمارستان رو شفا بده

عزیز دلم یه چند روزیه مریض شدی و تب کرده بودی پریشب تا خود صبح من و بابایی بالا سرت نشستیم تبت اصلا پایین نمی اومد نمیدونم کی و کجا این سرماهه رو خوردی الان هم که صدات گرفته و احتمال زیاد گلوت چرک داره سه روزه فقط شیر میخوری و گاها اونم موقع سرفه بالا میاری اصلا تحمل بیماریتو ندارم دلم تاب نمیاره من خودم بدتر از تو بیمار روحی میشم

الهی همیشه تنت سالم لبت خندان بماند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
14 آبان 92 15:30
زود خوب شو دخترم. البته با این حالت باز ما رو می ترسونی
فدات شم گلم . خوخ


والبته همه اون کسایی رو که واقعا عاشقشونی میترسونیشون خخخوخ
Noushin
15 آبان 92 8:44
امیداوارم حال همه بچه ها همیشه و همیشه خوب باشه و لباشون بخنده
برا نورای گلم هم آنچنان حال خوووووبی آرزو میکنم ک همه شیطنت هاش مضاعف بشه(دور از چشم مامانی جونش )



ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی گفتی؟ ولی شیطنت دلیل تندرستیه. باشه گلم خوب شو ما همه جوره در خدمتتون هستیم