نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

توانایی های جدیدت

1391/9/23 14:51
550 بازدید
اشتراک گذاری

1-هر چیزی رو که برمیداری دستت از دور خوب دید میزنی کمی باهاش حرف میزنی بعد میخوریش البته من زبون تورو متوجه نمیشم2-گاهی وقتها فقط میخوایی مثل آدم بزرگا پا شی نه به صورت چرخشیاون وقته که همچین سرخ میشی که نگو3-پنج ماهه پستونک نخوردی تازه تازه ازش خوشت میادتو ماشین نشستنی کوچولو مک میزنی البته زیاد تو بحرش بری استفراغ میکنی 4-صبحا بعد بیدار شدن تا یه ساعت با در و دیوار حرف میزنی ونه من یادت میفتم نه شیر خوردن5-خونه هر کی که میری دنبال ترک های دیوارشون می گردی

 

البته ناگفته نمونه هر شب که میخوابی یه شیرین کاری جدید واسه فردات یاد میگیری گاها نصفه شب هم بلند میشی و اون حرکات رو تمرین میکنیالهی مامانی قربونت بره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مینا
17 آذر 91 1:45
الهی...... چقدر قشنگه این لحظه ها.....
حتما خیلی ذوق میکنی این شیرین کاریها رو ازش میبینی؟؟ مگه نه؟؟ وای دلم ضعف کرد که منم از این شیرین کاری ها از ریحانه ببینم.
راستی نعیمه جون. ریحانه منم تا حالا پستونک نگرفته و ما هرچی تلاش میکنیم بی فایده ست یه نظر تو چکارش کنم؟؟؟
دختر نازتو ببوس بیا بهم سر بزن انشالله نورا و ریحانه در آینده دوستای خوبی برای هم باشن
بای
مرسی عزیزم ان شالله ریحانه جون بزرگ بشه واسه خودش خانمی بشه حتما بهتون سر میزنم پستونکم ولش کن اصرار نداشته باشین که بخوره چون سختی بی پستونکی رو رد کردیم حالا بیا بعد این همه مدت ترک پستونک رو یاد بگیر چون ترک دادن پستونک از گرفتنش سخت تره

مامانی حلما
18 آذر 91 9:02
سلام ماشالله به این دخمل مخملی . زنده باشه . ببخشید یه سوال . بابای حلما جونی یک ماموریت داره باید بره ارومیه میخواستم ببینم دیماه ارومیه چه جوریه برفیه ؟ میشه من و حلما هم همراهش بیاییم ؟ اگه زودتر جوابمو بدی ممنون میشم عزیزم.


مامانی حلما نمی دونم چرا وبلاگتونو باز نمی کنه ولی بهت بگم هوای ارومیه پاییزاش سوز داره چه برسه به دیماه به نظر من اگه امکانش رو داری بمون شهر خودتون البته من اهل ارومیه نیستم ولی هم نزدیکیم هم اونجا من تقریبا هر ماهشو دیدیم کمی سرده باز تصمیم با خودته گلم نی نی تو ببوس
دایی رامین
18 آذر 91 15:59
سلام ممنون که به وبلاگ ما سر زدین موفق باشید
مامانی حلما
19 آذر 91 7:16
مرسی عزیزم . دلم نمیاد شوشو تنها بره . به امید خدا باهاش میریم . لطف کردی گلم.
باب
19 آذر 91 8:17
دخترنازم مامانی راست میگه الانه که یه صدایی در آری . بعدش هم بخوریش.
ثنا دختر خاله ات
19 دی 91 11:00
ساغل نورا بالا


سنی د ساغول ثنا بالا