نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

زود خوب شو گلم

1391/9/23 14:46
564 بازدید
اشتراک گذاری

پس گریه های دیروزت بی دلیل نبوده عسلی شدیدا تب داری قرار شد 4شنبه عصر ببریمت دکتر  به زور از دکتر میرزا رحیمی وقت گرفتمالانم از دکتر برگشتیم  داروهات تو رو خوابوندن منم از فرصت سو استفاده کردم اومدم کمی تایپ کنم امروز خیلی خستم صبح رفتم دنبال کارای بیمه ام دیگه مرخصیم داره تموم میشه نورای نازنینم زود خوب شو تب اصلا بهت نمیاد !!! چی دارم میگم خودمم گیج شدم فعلاوقت تمام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

pariiiiiia
18 آذر 91 12:20
سلااااام عليكم.واااي نوري جونم فدات شم نميدوني چقد دلم واست تنگيده.نبينم اينجور بيحالياا
نميدونم چرا تو اين عكس كپي بابا كاميار و عمه تي!!!!!!!



اد گاش گده هاراسی؟خانیم دوختور بالاما سووخ دییپ!!!!!!دلم برات تنگیده پری جون کی میای این ورا ؟؟؟؟به دوستات از جمله دکتر نسا سلام برسون
بابا
19 آذر 91 8:19
بابایی فدات شه.