نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

نورا در عزاداری ها

1391/9/6 13:41
462 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روز تاسوعا با نورای گلم که عرب هم شده بود رفتیم آش رشته خاله مریم رو یه همی زدیم وکلی دعا کردیم تازه بابای نورا رو هم دعا کردیم تا هر چه زود تر سرما خوردگیش خوب شه بعد که نورا خوابید من آش شعله زرد مامانو با آش مریم بردم دادم به حاج خانم(مامان بزرگ) و بعد هم ناهار خونه خاله مریم موندیم بابا هم اومد عصری هم رفتیم خونه مامان جون که من کمی کمکش کنم که شام مهمون داشت ولی نورا خانوم شیطون اصلا نزاشتی مامان کارشو بکنه ولی شب دختر خوبی شدی تو ماشین خوابیدی و پیش بابایی موندی ومن رفتم سقا خونه  و مسجد محمدیه کلی واستون دعا کردم چند تا عکس ناز هم از علی اصغر شدنت گرفتیم ولی نمی تونم بزارم آخه باتری دوربینمون ناپدید شده فکر کنم کار کاره پسرخاله علی آقاست هر چی پشتیم نتونستیم پیدا کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)