نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

ایام محرم

1391/9/3 17:22
491 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز برای زیارت عاشورا دعوت شده بودیم مدرسه شمیم منم طبق هر سال یه روز قبل شعله زرد پختم با نورا و معصوم و علی رضا رفتیم مدرسه خانم مدیر هم آش رشته پخش می کرد نورا جونم اونجا دختر خوبی بودی و اولین آش رشته رو هم اونجا خوردی تازه خانمی بعد دو روز اونجا خرابکاری کردی بیچاره من اصلا نفهمیدم زیارت عاشورا کی شروع شد کی تموم شد پارسال نذر کرده بودم سلامت به دنیا بیای چند تا سبز پیشانی بند واسه بچه ها پخش کنیم که اونا روهم پخش کردیم و اومدیم خونه بابا قرار بود امروز بیاد ناهارو با هم بخوریم هول هولکی ناهار درست کردم خوردیم وعصری هم رفتیم آش مامان بزرگ اینا رو هم دادیم یه پیشانی بند خوشگل علی اصغر  با یه چفیه هم واسه تو گرفتم تا جمعه تو هم تو مجمع جهانی علی اصغر شرکت کنی البته چون بابا شدیدا سرما خورده از خونه با اون جمع نی نی های پاک و معصوم عزاداری کردیم و تو رو بیمه علی اصغر کردیم خدا رو قسم میدم به بزرگیش همه ی نی نی هارو واسه پدر مادرشون حفظ کنه وهمه بچه های مریض رو شفا بده به حق حضرت علی اصغر الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیر مهدی کوچولو
3 آذر 91 17:24
سلام امیر مهدی کوچولو بروز شد حتما سر بزنید __________(█) _______██████ _____ ████████ ___███████████ ___ (░░░░░░░)░░░) ___(░(░█░░█░)░░░) __ (░░(░░●░░░)░░░) __ (░░░░◡░░)░░░░) _██(░░░░░░░░░░)██ _███(░░░░░░░░░)███ ████ ██(░░░)██ ████ ████ █████████ ███ ████ ████░████ ███ (░░)_ ▓▓▓▓▌▓▐▓▓▓_(░░) (██) ███████████ (██) _____█████░█████_▓▓▓\ _____█████-,█████▓▓▓▓▓) _____█████-,█████▓▓▓▓▓) ___(░░░░░░)(░░░░░) ▓▓▓▓) ______(███)_(███)▓▓▓▓▓▓) ____ (████)_(████)▓▓▓▓▓) آماده تبادل لینک هستم
مامان مینا
4 آذر 91 0:07
سلام وبلاگتو دیدم خیلی قشنگ نوشتی عکسای نورا جون رو هم دیدم خدا برات حفظش کنه از طریق سوالی که تو سایت نوشتی اومدم اینجا فکر کنم غذای کمکی رو زود شروع کردی البته من هنوز تجربه ندارم چون ریحانه من هنوز دو ماهشه به من سربزن خوشحال میشم
لیلا صلح جو
14 آذر 91 14:08
ey jane man!!!!cheghadr ba ehsas neveshti!va che webloge khoobi o che fekre ghashangi!vaghti bozorg she kheyli az khoondane in khaterat zogh mikone!!! in dokhmale khoshgelo az tarafe man beboos!!!