نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

بدون عنوان

1392/7/9 16:31
763 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از آخرین روزهای تعطیلی مامانی توی تابستون یه هویی ذوق هنریش گل کرد و واسم یه خونه کوشولو تدارک دید البته بگم زیادم کوشولو نیست بعدشم تزیینات و کلی کار دیگه من عاشق این خونمم  و روزی چند ساعتی رو به خونه خودم اختصاص میدم آخه باید به عروسکام برسم و کمی خونه تکونی گاها هم کاغذ دیواری های کارتونی رو که مامان زده رو میکنم  مثلا روز اول چشم اون دودو قرمزه روز دوم نوکش رو لایه برداری کردم شماها که منو خوب شناختین فعلا کار اصلیم خرابکاریه....نیشخندزباناز خود راضی

نورا

این

 نورا

به

با

وا

 گهگاهی هم به سرم میزنه مامانی رو بترسونم اینجوری.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

paryaaaaaaaaaa
9 مهر 92 22:21
واااااای نعیم جون چی کار گردیییییییییییییییییییییییی؟ایول باباچادر نورا عالیه 20خوش ب حال نورا


خواهش البته گفته باشم چادر نیست و یه خونه نقلیه
بابا
10 مهر 92 7:52
فدای دختر گلم- بوس


خدا نکنه عشقم دوست دارم
زن عمو
10 مهر 92 14:16
دخملی خونه ی نو مبارک بوس بوس


مرسی زن عموجون تشریف بیارین در خدمتم
شادی
10 مهر 92 18:24
نورا جونی خونتم مثل خودت خیلی نازه دست مامانیت درد نکنه
سارا (مامان سانیار)
14 مهر 92 17:25
وای چه مامان هنرمندی ! مامان تنبل سانیار زحمت کشیده براش چادر آماده خریده! چادرت عالیییییییییه نورا جونم


لطف داری عزیز
علاقه هست دیگه بیکار نمیتوان نشستن
شادی
14 مهر 92 17:34
نورا خاله ما رو دعوت کن بیام ببینم دیگه خونتو


قراره یه روز مهمونی به پا کنم .حتما شمارو هم می دعوتم
نوشین
17 مهر 92 10:20
به به.........
منم از این خونه ها میخوام
خاله نعیمه جونم ک حسابی این کاره شدن و زدن تو کار ساخت و ساز...!
فقط اگ ی وقت پیش فروش داشتین اطلاع بدین حتما


فقط ابعاد رو لطف کنین در اسسرع وقت تهیش میکنیم
نسرين
5 آبان 92 8:57
سلام خانومي من مامان اميرصدرام از اردبيل خيلي از كارها و ذوق شما خوشم مياد خيلي دوست دارم باشما آشنا بشم اميدوارم شما هم به سايت ما تشريف بيارين