نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

یازدهمین مروارید

1392/7/11 15:40
529 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم شدیدا زکام شدی فقط اب ریزش شدید بینی داری خودتم کلافه شدی ناز مامانی یه چند تا خبر خوب واست دارم یک:یازدهمین دندونت از بالاسمت راست (آسیاب)جوونه زد دو:عکسای آتلیه هم بلاخره به دستمون رسیدسه:از وقتی شبا شربت سرماخوردگی میدم واست ونصفه شب یه 120 میلی شیر گاو میخوری  راحت میخوابی و مهمتر از اون بابایی کمی میتونه بی سر و صدا بخوابه عشق مامان الان رو پام توی خواب نازی

می بوسمت و 11 امین مرواریدتو تبریک میگم نورا این یه دونه رو شب با گوشیم از روی شاسی گرفتم کم کیفیته ولی قول میدم یه سری از اونا رو  شفاف واست توی وبلاگ بزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نوشین
12 مهر 92 11:03
به به... خیلی خیلی مبارکه نورا خانم انشالا دندون 32 امو درآری
لیلا
13 مهر 92 17:14
این عکس چه خوبه!!!
سارا (مامان سانیار)
14 مهر 92 17:24
عزیزم بمیرم که زکام شدی انشالا زودی خوب شی مروارید جدید مبارکککک


حتما خاله جون سعی میکنم زود خوب شم زحمت کشیدین
شادی
14 مهر 92 17:31
اییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جانم
نورای خوشمل من


کی گفته؟البته خوشمل هستم اما مال تو نیستم من همه چیم واسه آبیده جونمه
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 17:25
به به چه عکس خوشملی 11مرواریدت مبارک ،روز کودک هم مبارک قشنگم


مرسی خاله
نوشین
18 مهر 92 18:21
من دلم برا نورای گلم تنگولیده مامان نعیمه !
من نورا می خواااااااااااام
برا خاله دختراشم دل تنگم.خصوصا اون دوختوره


اولا تبریک میگم دوختور آینده موفق باشین همتون و ما بیاییم مطبتون نه واسه درمان واسه مطب گورمه دوما دل ماهم واسه نوشین جون تنگیده
گروه وب نگر
20 مهر 92 23:27
با سلام گروه نرم افزاری وب نگر افنتخار دارد خدمات طراحی سایت ، قالب سایت و وبلاگ ، را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به شما عزیزان ارائه نماید . طراحی قالب اختصاصی در تمامی قسمت ها با عکس فرزند دلبند شما تنها 10،000 تومان طراحی قالب وبلاگ فقط ویرایش عکس بالا به عکس کودک شما تنها 5،000 تومان برای سفارش ، دیدن نمونه کار ها و اطلاعات بیشتر به وب نگر مراجعه نمائید . webnegar1.mihanblog.com هدف ما جلب رضایت شماست
مامان پندار
27 مهر 92 1:46
عزیزم... دندونهای نازنینت مبارک خاله..... مامانش عکسهاشو بذار یه کم ذوق کنیم ما باهاش
شادی
3 آبان 92 22:10
ویت ده ده؟شیرین چه؟