نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

نهمین مروارید

1392/6/19 8:33
564 بازدید
اشتراک گذاری

یگانه دخترم مبارکه❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

این چند روز اصلا شبا خوب نمیخوابیدی که پریروز دندون کوچولویی از سمت چپ پایین خودی نشون دادو اومد بیرون الهی من قربونت برم میدونم اذیت میشی انشالله همه ی دندونات صحیح سالم و مهمتر از همه بدون درد و تب و...بیاد بیرون

نازنینم الان خواب خوابی спящий мишкаصبح تا قفسه سینت (البته از پایین تا اون قسمتی که عرض کردم)رو خیس کرده بودی پا شدم کل لباسای خیستو عوض کردم شیرتو که خوردی گرفتی خوابیدی نمیخوام آبروتو ببرم احتمالا آب ریخته خودشم با شیلنگ به هر حال من پوشکتم عوض کردم تا راحت راحت بخوابی ولی خودم از خواب بی خواب شدم بلند شدم گفتم تا تو خوابی یه پست واست بذارم آخه بلند شدی امون واس من نمیدی که الهی فدات شم

یه هفتهای میشه که شیر شباتو ترک کردیم یعنی تا بیدار میشی یه شیشه آب در خدمتت میزارم توهم که گهگاهی مک میزنی و میبینی از شیر خبری نیست میگیری میخوابی با شرایط موجود سریع خودتو وفق میدی الهی من قربون وفقت بشم البته دو سه روز اول میزدی زیر گریه و من گاها شکست میخوردم وشیر خودمو میدادم اما بلاخره با هم کنار اومدیم

از رقصات واست بگم SendScraps Facebookکه حسابی پیشرفت کردی آخه همزمان با خم کردن زانوهات حرکت دستات و قر کمر دادنات هم بهشون اضافه شده قابل ذکره قبلا با هر آهنگی میرقصیدی مثلا شجریان رضا صادقی و...

اما الان این رقص ویزه رو فقط با آهنگ آذری پنجردن داش گلیر میرقصیtotalgifs.com pucca gif gif pucca37.gif  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سوسن
19 شهریور 92 20:02
نهمی هم مبارکش باشه
به سلامتی باهاشون غذا بخوره، تو و باباییش رو گاز بگیره


مرسی مهربونم
سوسن
19 شهریور 92 20:05
راستی در مورد مریم عروس یکی از فامیلاشون شده. اگه درست یادم باشه (دانیال فسفر برام نذاشته خواهر جان!) داداشِ زن داداشش، آقا محمد.
بابا
20 شهریور 92 8:20
دخترم مبارکه. من فکر نمی کردم پدر و مادر شدن به این سختی باشه.الانه که می فهمم مادر و پدر چقدر سختی میکشن تا بچه هاشون بزرگ شن. الهی قربونه دخترگلم برم.


حالا کجاهاشو دیدی بابا خان بزار یه خرده دیگه بزرگتر شم خدا صبرتون بده
مریم
20 شهریور 92 18:35
سلام نعیمه جان خوبی گلم؟ دختر نازی داری ماشالا یه متن برات فرستادم فکر کنم نرسید.چی کارا می کنی دخملی؟دلم خیلی برات تنگ شده؟


به شغل شریف و پر دردسر بچه داری مشغولیم و از مهر ماه ساعتی توی یه دبیرستانی شیمی 1 و دو رو تدریس میکنم تو چه طوری و چه کارا میکنی ؟
مریم
9 مهر 92 6:26
چه جالب پس همکاریم.دختر منم (زهرا خانم) آبان ماه سه ساله می شه. منم چندجا کار پیدا کردم ولی چون دور بودن نرفتم و در خدمت زهرا خانم موندم تا ببینیم چی پیش میاد.