نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

نورای بلا

1392/4/23 19:00
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلمون خودمون هم دلمون واسه خودمون تنگید آخه آدمی انقدر دیر به دیر وبلاگو آپدیت میکنه؟

بله اگه اجازه بدین اول اینکه نماز روزه های همتون قبول از تک تک شماهاالتماس دعا دارم یه چند وقتیه نورا خانم امون نمیده بیاییم سر نت قدیما تا اون میخوابید میپریدم یه پست واسه وبلاگش مینوشتم الان اونقدر ریخت و پاش میکنه  فضولی از کابینت ها که دیگه .....چی بگم به طوریکه که اصلا من از وقت خواب خودمم میزنم تا کمی شرایط رو عادی جلوه بدم ماه رمضان و روزه داری و پخت و پز هم که یه طرف!واما نگو از بیداریهای شبانه و نخوابیدنا بعد سحر خلاصه که امسال ما عزم کردیم روزه بگیریمو طبق روال پارسال که اساس روزه خواری کردیم نباشیم ولی خیلی سخته

چقدر گلایه کردم نورا جونم ببخش فقط باید بگیم خدا قوت

عزیزدلم  یه چند وقته دیگه چهار دستو پارو گذاشته کنار و پیاده روی رو شروع کرده سه قدم میره چهارمی رو میفته ولی چیزی جلوی پا واسه پرش نداشته باشی قشنگ مسیرو طی میکنی وای وای عجب گاها سرعت هم میگیری که نگو ونپرس

قربون قدمات برم من همیشه سر پا و سلامت باشی عزیز مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

لیلا
25 تیر 92 5:28
قربونش برم من!


خدا نکنه خاله جون دلمون م واستون تنگ شده
نوشین
26 تیر 92 10:56
آخی که دلم واسه این شیطون کوچولوی بلای خوش خنده، چه قدر تنگولیده.
مامان مهربونش،از طرف من بوسش کن لطفا


مرسی خاله جونی منم میبوسمت
سارا
26 تیر 92 21:53
نورای شیطون بلا یه کم وقت برای مامان بزار ! راستی الان یک سال و یکماه و یک روز سن داری انشالا صد سال زنده باشی گلم.
نماز و روزه مامان نعیمه مهربون هم قیول باشه التماس دعا


مرسی عزیزم چه عجب از این ورا؟!
parya
31 تیر 92 13:21
نورای عسل خیلیم ماهرانه عین جوجه زردای کوچولو ک هستن یهو میدوون میدووه.........چه میکنه این بازیکن


چاکرتم دوکی
همکلاسی
1 مرداد 92 19:15
سلام بر نعیمه بانووووووووووووو
خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟
من یکی از همکلاسی هاتممممممممم تو محقق

چه دخمل نازییییییییییییییییییییی داری الهیییییییییییی. خدا برات نگهش داره انشالله

یه کم شبیه خودته ولی کامل نه

حدس بزن من کی اممممممممممم
عکس نینیم رو هم برات خصوصی میذارم ببین شبیه کدوم همکلاسیته خب



وای نمیدونین چه قدر خوشحال شدم مرسی که مارو پیدا کردین و بهمون سر زدین
همکلاسی
1 مرداد 92 19:19
راستی خسته نباشی مادر مهربون. مادر بودن واقعا سخته.ادم دیگه وایه خودش وقت نمیذاره الویت با عزیز دله. نینی منم بیدار شد الان بغلمه یلام میرسونه به خاله نعیمه


عزیزم از طرف من ببوسش
همکلاسی
1 مرداد 92 19:23
در مورد رای هم حیف که قبلا یکی از دوستان خواست به دخترش رای بدم و دادم . البته با شماره همسری سعی مینم رای بدم به گل دخملت
همکلاسی
1 مرداد 92 19:24
تولدش هم با تاخیر مبارک عروسش کنی ایشالا 120 سال زنده باشه زیر سایه تو و باباش


سوسن جون شمایین؟اگه نه که مرسی خالش یه راهنمایی کن که مارو از کجا پیدا کردی؟




مامان مليكا
2 مرداد 92 12:28
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



باشه عزیزم سعی میکنم چهقدر دیر تبلیغ رو شروع کردی مامانی