نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

روز دختر نازم مبارک

1392/6/17 14:03
539 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد با سعادت حضرت معصومه به همه ی دوستای گلمون مخصوصا دختر خانما مبارک باشه

عزبزم میدونم یه روز با تاخیر این پستو میزارم ولی خب تقصیر خودته  شما دیروز فراتر از یک روز عادی منو کلافه کرده بودی به خدا شب دیگه داشت اشکم در میومد ولی اشکال نداره امروزم دیر نیست مهم اینه که با تو بودم و واسه خنده و بازی هات وقت صرف کردم و روز دختر تو واست روز شادی کردم همه ی کسم هم نفسم دوست دارم روزت مبارک

یه روز قبل از روز دختر حسابی بابارو تو خرج انداختی و کلی اسباب بازی واسه خودت گرفتی البته گفته باشم بابایی تصمیم گرفته بود واسه این روز یه کادویی بگیره که این کادو شد کادو ها ...خلاصه که آخر سری یه شیشه شیر هم شکوندی این 6مین شیشه شیریه که ما میگیریم جدیدا خانم هر چیزی رو که لازم ندارین پرت میکنین تازه این عمل پرت کردنت شبا با اصابت به سر و کله ما همراهه تازه اگه سرمون هم نخورد دو ساعت دنبال شیشه شیرت میگردم تا پیداش کنم و اما ناگفته نمونه روز 4شنبه بردیمت آرایشگاه و موهاتو یه صفایی دادیم ولی اونجا انقدر گریه کردی که آقای آرایشگر کم آورد مدل موهات قارچی شدن خیلی ناز شدی البته از نظر من !از نظر بابایی نه!مثل اینکه کوتاه دوست نداره البته چندان کوتاه هم نشده ها عکستو میزارم خودت هم نظر بده 

مامانی من شبا انقدر سرتو میمالی به بالش که صبح موهات همش گره خورده بود گیره هم که دیگه نمیزاری بزنیم به موهات خیلی هپلو میشدی با اون کش های ریز مشکلی نداشتی ولی الان به اونا هم گیر میدی

وروجک مامان این روزا تمام وقت منومیخوای چه تو خواب چه تو بیداری چه توی بازی رو چشم در خدمتیم عزیز دل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساینا
17 شهریور 92 14:49
عزززززززیزم ماشاالله خیلی ناز بانمکِ نورا جووووون..تقریبا هم سن دخملی ماست. خدا حفظشون کنه هرچی بزرگتر میشن شیطونتر و وابسته تر میشن خوشحال شدم از آشناییتون
سوسن
18 شهریور 92 13:00
روز دختر گلت مبارک....
سوسن
18 شهریور 92 13:04
ارتباط منم با بچه ها اونقدرها نیست که! در همون حد اس ام اس و نت و گاهی تلفنی.

مریم یه دختر 3،4 ساله ی شیرین زبون داره. ندیدمش ولی تلفنی حرف زدم باهاش خیلی نمکه. مریم هم ساکن تهرانه ولی طرفای ما نیست یه کم دوره و خلاصه اون تنبل من تنبل تا حالا تهران ندیدمش.
نسرین هم ارشدش رو گرفته و دکترا هنوز قبول نشده که انشالله میشه

به نینا و گل پسرش سلام برسون


عزیزییزم نسرین ان شالله قبول بشه بعد هم عروس بشه اما مریم بلاخره عروس کی شد؟ خدا دختر گلشو حفظ کنه دانیال رو ببوسش کمی هم از طرف من فشارش بده منظورم اینه که با لپاش یه کم ور برو خیلی جیگره
مریم
20 شهریور 92 18:20
سلام نعیمه جان یه اندازه یه دنیا دلم برات تنگ شده.امروز آدرس وبلاگتو از سوسن گرفتم.چه دختر گلی داری.شبیه تو نیست حتمآ شبیه باباشه.جایی مشغولی یا با شغل شریف خانه داری حال میکنی.ای کاش میشد میدیدمت.تو و دختر گلتو می بوسم


وای مریم جون منم خیلی دلم واست تنگ شده خیلی خوشحالم کردی شنیدم یه دخملی ناز داری از طرف من ببوسش عکسشو حداقل بده ببینیم
parya
26 شهریور 92 22:24
mersiiiiiiii babate kadoha k post kardi baram


gabeleto nadasht azizam mibini che khoob sizet dastame