نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

تقدیم به همه ی اونایی که کم لطفن

1391/10/18 17:43
471 بازدید
اشتراک گذاری

اینا چند تا متن و شعر خالی نیستن اینا رو واسه آدمایی گفتن که قدر محبت هایی که بهشون میشه رو نمیدونن و کمی کم لطفن                           

فنجان که بشکند
می ریزم روی میز
فرقی نمی کند
دستهای تو لرزیده باشد
یا پایه های میز
من سرد شده بودم!

 

حرفي نزني ! طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهاي قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پريدن پرم و بال ندارم

 

نه هوا ابريست
نه باراني مي بارد…
پس بهانه دلم براي اين همه سنگيني چيست….!!!فقط یک جمله از روی کم لطفی کافیست دلم را بارانی کند

 

هر وقت دل کسی رو شکستی 1 میخ بزن تو دیوار هر وقت که دلشو به دست اوردی اون میخ رو از دیوار در بیار ولی جای اون میخ همیشه رو دیوار میمونه

بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی!سکوت کنی!انتقاداتشو بیان کنه و بهونه هاشو به جون بخری!تموم که شد بغلش کنی و اروم.در گوشش بگی:با من نجنگ , من دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابای ارشیا
19 دی 91 15:00
زندگی افسانه رسیدن به حقیقت است و تا رسیدن به حقیقت مسافتی است به درازی عمر . خوشا آنانکه به حقیقت رسیدند قبل از اینکه به ته خط عمر برسند.
وقتی دلت از یکی گرفت براش دعا کن . مهم نیست تو دعات چی براش بخوای فقط بگو خدایا از اونیکه دلم شکسته نوازش کن
امیدوارم هممون شایستگی رسیدن به این حقیقت رو در طول عمرمون داشته باشیم
البته در مورد دعا باید بگم همیشه از طرف عزیز ترین کسانت دل شکسته میشوی وچاره ای جز دعای خیر وامید برای بهبودی نداری
دختر خاله شادی
20 دی 91 22:39
نورا جون سلام عزیزم خیلی خوشگل شدی
دوست دارم عسلم


منم دوست دارم یوموری
مامانجون
20 دی 91 22:46
سلام نورا جان تو نعمتی از خدابرای مادرت هستی ومادرت نعمتی از خدا برای من است
خدا حفظتان کند


وتو همان زیباترین نعمت از خدا برای هر دومون. سایه پر مهرتان بر سرمان ابدی باد
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
21 دی 91 23:21
سلام
یه جورایی خواستید یه حرفی رو بزنید ولی انگار بغض شد...........ایشاا.. که همیشه رو به راه باشی و سرزنده


مرسی عزیزم لطف کردی بهمون سر زدی
مامان شايان
23 دی 91 15:06
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم


چشم عزیز