نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

نورا آمد نورا با دندان آمد

1391/10/28 12:47
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گل یه مدتی نبودیم ولی دست پر اومدیم قبل از دندون نورا از دندون خودم بگم که امونمو بریده بود و نمیزاشت تکون بخورم چه برسه به اینکه بیام وبلاگ  و مطلب بنویسم نمی دونم این دندون عقل به چه کاری میاد خودمم موندم یک هفته سر در د و گوش درد آخرش فهمیدیم مال دندون عقله بعدشم عمل جراحی لثه و در آوردنش ...حالا ولش اشکال نداره بزرگ میشیم یادمون میره ولی خوب شد این قضیه دندون من رو شد آخه نورا تازه یادش افتاد که اونم میتونه دندون در بیاره هنوز از دردش تموم نشده افتادیم تو بساط دندون نورا خلاصه به سلامتی و به میمنت دندون دختر نازمون هم در اومد

(تاریخ دقیق سفیدی لثه ١٩ دی وجوانه زدن اولین مروارید دخملم٢٥ دی)

خلاصه چه عرض کنم خدمتتون دیشب هم مامان بزرگ نورا طبق سنت واسه نورا آجیل و شکلات گرفته بود که شام دعوتمون کرد و بعد شام هم اون آجیل و شکلات هارو رو سر نورا ریخت نورا هم با دیدن شکلات ها دیگه به هیچ کدوممون محل نمیزاشت  کلی ذوق کرده بود البته یه خرگوشه موتور سوارو از عمه یه بلوز خوشگلم از زن عموش کادو گرفت منم واسه نورا یه دسر خوشمزه درست کردم بردم اونجا خوردیم آش دندونیشو هم امروز میپزیم

تازه امروز نورا میخواد یه دوست پیدا کنه که تازه به دنیا اومده و امروز بعد از ظهر میریم دیدنش (دختر ناز خاله سولماز)

یه عکس از من و بابا بزرگ البته اروین جونم پشت صحنه حضور دارن به افتخار هر سه مون بزن اون دست قشنگه رو  

فعلا اینو داشته باشین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

لیلا
29 دی 91 1:23
ای من به فدای دندونش!الهی قربون جفت اینا برم من که ماهن!ماه!!!الهی!!از طرف من هم نورا رو ببوس هم اروین رو!دلم تنگشونه خوب!



چشم عزیزم شما لطف داری به همه سلام برسون من و نورا هم میبوسیمت
مامان اروین
29 دی 91 1:25
سلام نورای خوشگل و ناز
در اومدنه دندونت مبارک خوشحالم که داری به پسر عموت میرسی انشالا که دندونای بعدی زیاد اذیتت نکنن و زودی کلی دندون در بیاری
راستی با اجازت منم برا اروین کو چولو وبلاگ نوشتم تا بعدا گله نکنه حتما سر بزن بازم بوس بوسwww.ervinshad.niniweblog.com


آخی جیگرشو
این چه حرفیه؟ چه خوب عزیزم حتما سر میزنیم
h
30 دی 91 8:52
dishi mubarah di.aya hads verson man kimam ???


به زبون ترکی نوشتن زیادی تابلوت نکرد بابا یه ذره راهنمایی کن ولی هر کی هستی ممنونم از سر زدنت به وبلاگمون


Nakone hale ie?
خاله زهرا
30 دی 91 16:07
سلام نعیمه جون
مبارک باشه عزیزم ایشاله عروسیش
از طرف من ببوس گل دخترتو چقدر عسلیه


مرسی خاله جونم ما هم جفتمون میبوسیمت
پرهام
5 بهمن 91 13:54
پرهام
11 اسفند 91 14:12