نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

تولد تولد تولدت مبارک

1392/10/17 16:45
1,695 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه ماه تولد خیلی هامون بود تولد شادی ٣دی مامان بزرگ ٤دی  تولد خاله زهرا ٩ دی دایدایی اینا هم ١٠ دی واما مهم ترش تولد بابا ١٥ دی تولد عمو وحید هم ١٧ دی  ما هم تصمیم بر این داشتیم که این چند روزه رو حالی از زندگی ببریم

اما روز ١٥ام تولد بابایی آی حال کردیما صبحش رفتیم با خاله سارا و مامان کادو واسه بابا گرفتیم عصری هم کیک گرفتیم اما تو جریانات بعدی ما رو خواب برد توی خواب هم....

و دیگه نفهمیدیم چی شد اما وقتی بیدار شدم مرحله خوبه رو دیدم وای انگشت زنی به کیک عکسامو مامانی میزاره ببینین چه طور ترکوندم مجلسو....

تولدا

این از کیکی که ما دیدیمو خوابیدیم

تولد

واما بیداریدیم و...

تولد

تولد

تولد

تولد

اینجا بود که من یه چیزی گم کردم و بیخیال دوربین شدم

تولد

خیلی دنبالش گشتم ببخشید پشتم به شماست

تولد

فشفشم افتاده بود....

تولد

تولد

شما هم بفرمایید

تولد

بیا دیگه تعارف نکن

تولد

هوای پشت صحنه رو هم دارم....

تولد

همه ی شمعارو خارج نمودیمو نوبت به اناره رسید انارش راس راسی بود

تولد

اینم آخرو عاقبت کیکمون

تولد

کیک شادی رو دست نزدم خداییش آخه مشغولیتای دیگه داشتم از سرک کشیدن به اتاق پسر خاله و دختر خاله امون نداشتم تازه اون چیزایی رو که خاله معصوم به خاطر من قایم کرده بود اونارو هم پیدا کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شادی
18 دی 92 11:19
من همیشه و برای هر پست نظر میزارم[پاسخ ]قربون توجهت بشم من مرسی ها
parya.prz
19 دی 92 16:38
happy birthday to you all
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
بابا فارسی بگو ببینم چی میگی tanks
لیلا
19 دی 92 20:29
ای جون من!چه قدر دلم تنگیده واسه این دخمل!!! تولد باباش هم مبارکا باشه انشاالله همیشه شادو سلامت دور هم زندگی کنین!
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی به همه سلام برسون
آتنا مامانیه روشا یدونه
21 دی 92 11:56
همه تولدها مبارک . همیشه خوش باشید و یه حالی از زندگیتون ببرید .
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی عزیز شما هم همچنین. لطف کردی
بابا
22 دی 92 7:52
از سورپرایزتون ممنون
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
خواهش میشه بابایی خیلی دوست داریم
shadi
22 دی 92 11:09
اونجوری نشین خاله عیبه hay zat gorsan diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i vay
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
نخیرم عیییییبه تو نیگاه نکن دیگه.....
موحسن
30 دی 92 13:40
سلام خوشگل خانمی تولد بابایی مبارک باشه انشالله همیشه شادو خوشحال باشین
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی زن عمو جونم ای وین کو؟ ببوسش از طرف من