نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

نورا موهاشو مش کرده

1391/10/6 14:16
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم الان همه میخوان یه عکس از موهای مش کرده نورا جونمو ببینن  پس منتظر چی هستین برین ادامه مطلب رو ببینین و قضیه مش نورا رو متوجه بشینخندههورا

یه روزی مامان بزرگمون یه عروسک موطلایی واسمون هدیه داد عکسش توی وبم هست من خیلی دوست داشتم مثل اون موطلایی بشم اولا فکر میکردم اگه موهاشو بخورم موی منم طلایی میشه ولی طلایی نشد هیچ دهنم هم بد طعم میشد بعدا به این فکر افتادم که اگه موهاشو بکشم و بکنم و بزارم روی سرم(آخر نامردی) بهترین حالته حالا این از عکسام بهم میاد؟؟؟؟؟؟؟؟از خود راضیزبانحالا تو فکر اینم که چه جوری این دسته مو رو روی سرم ثابت کنم اگه راه حلی بلدین منتظرم نزارین تورو خدا مردم از کچلیوقت تمامخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا
7 دی 91 2:26
ای جان من!عشق من رو نیگاه!


موهامو حال میکنی خاله لیلا پاشین وسط ترمی یه سری هم به اردبیل بزنین منم دلم واستون تنگ شده
عمه
19 دی 91 21:16
چه بهت میاد عزیزم


دیدین گفتم با مش خوشگلترم یه راه چاره واسه تثبیتش بگو عمه
شادی جون
12 فروردین 92 22:57
عزیزم مو های علوسکت خیلی بهت میاد
خیلی باحال شدیاااااااااااااااا


bahal boodim.!