نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

هشتمیش هم مبارکه...

1392/5/10 19:28
505 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

گل دخترم مبارک باشه هشتمین مرواریدتو میگم عزیزم این یکی چندان اذیتت نکرد مامانی

مرسی که تو ی پست قبلی تولدمو تبریک گفتی البته میدونم کار باباییه انشالله بزرگ که شدین باهم واسه مامانی تولد میگیرین دست جفتتون هم درد نکنه  حسابی شرمندم کردین نورا جونم خوشحالم که به قولت عمل کردی امروز از صبح واسم میرقصی  قربون حرکت های موزونت برم که کلی باهاش حال میکنیم یادته قول دادی  توی تولد بابا واسه تولد ماهم برقصی!!!!! 

امروز که افطاری  تالار دعوتیم ببینم بعد افطار چیکار میکنی؟ نمیدونم با بابایی هماهنگی یا نه؟ امروز واست کمی خرید کردم از بین خریدامون یه گیره کوچولوی میکی موزی گرفتم خیلی باحاله حتما یه عکس ازت میزارم  تا متنمو دیلت نکردی فعلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نوشین
11 مرداد 92 12:33
به به... خیلی خیلی مبارکه مروارید های خوشگل نورا جووون.
تولد مامانش رو هم پساپس تبریک میگم.
امید ک همیشه با حال خوب کنار هم باشین و نورا هم واستون برقصه...آآآآآخی...


مرسی عزیزم که بهمون سر میزنی انشالله بیاد عروسیت برقصه
سوسن
11 مرداد 92 23:07
سلام خوبی نعمیه بانووووو؟
آخی مبارک باشه به سلامتی گارت بگیره همیشه
تولدت کی بود؟؟ با تاخیر تولدت مبارک باشه 120 سال سایه تو و همسرت بالا سر نورا باشه


مرسی عسلم ده مرداد تولدم بود خوشحالم که دوباره میتونیم با همدیگه رابطه برقرار کنیم لپ پسر گلتو از طرف من بکش وقتی اشکش دراومد ببوسش خیلی نازه خدا حفظش کنه یه وبلاگ واسش درست کن دیگه مامانیش
سوسن
11 مرداد 92 23:09
در مورد خودم هم خب ببخشید بی اجازه ازدواج کردم
مرداد سال 89 ازدواج کردم.یعنی درست سه ساله. پسرم دانیال هم 5 ماهشه.ساکن تهرانم و دیگه همینا دیگه. آها در ضمن بیکار هم هستم البته تو خونه خیلی کار دارم و عمرا بیکار نیستم


خوشبخت باشین و سربلند به آقاتون هم سلام برسون به محل تحصیلت بیارشون اونارو بگردون آب و هوامونو حال کنین بیایین در خدمت باشیم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 17:05
سلام محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید تا عید فطر بیشتر مهلت ندارم ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه با تشکر از لطفتون
parya
16 مرداد 92 22:51
baz bi ejaze dandun daravordi?
نوشین
17 مرداد 92 11:41
ماآپ میخوایم یالا!!! ...
زی زی
3 شهریور 92 15:35
سلام نعیمه جون.میای باهم دوست باشیم تا دخترامون هم دوستای هم باشن.آخه هم سن هستند و توی یه ماه به دنیا اومدن.با و خبرم کن که همو لینککنیم یا نه!!