نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

تقدیم به تو

1392/5/22 16:22
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز  دلم خیلی دیر کردم میدونم این دفعه دیگه گردن شیطنت هات نمیندازم

روز تولد ما تا خود افطار خوب پیش رفته بود قول وقرارایی داشتیم اما همین که از در میزدیم بیرون خاله معصوم بهمون گفت که ثنا حالش خوب نیست و بردنش بیمارستان دو دستی کوبوندم رو سرم که چی شده و یه هو چه بلایی سرش اومده فهمیدم که اورژانسی از فارابی تماس گرفتن که قند خون ثنا خیلی بالا رفته و هر چه سریع تر باید بستری بشه قرار شد پری رو ما برداریم بریم افطاریه خاله ویدا خلاصه که نمیدونم چه شکلی گذشت اون شب وقتی آخر شب با گریه های خاله مریم بدرقه شدیم وب ما هم اومدیم خونه و سه نفری تولد گرفتیم و فقط  نقش بازی کردیم که ما خوبیم و شادیم قربون دل کوچولوت برم که واسه مامانی که ناراحت بود کلی ادا در آوردی تا منم شاد شم ولی من وبابایی دلمون پیش ثنا بود 48 ساعت بیمارستان بعد هم این دکتر اون دکتر بلاخره با انسولین کنترل شد و گفتن اگه رژیم بگیره احتمال قوی که برگرده خدا جونم معجزتوبهمون نشون بده تا دلمون وا شه به خدا از اون روز چنان حالمون گرفته که نگو و نپرس این روزا دیگه اصلافرصت نکردم واست بنویسم درسته که دوستا همشون آپ میخوان ولی شرمنده همشون شدم

گل دخترم هر لحظه به لحظت نوشتن داره خیلی جیگر و شدید دلبر شدی دیگه با سرعت برقو باد راه میری فرهنگ لغتت خیلی وسیع شده ولی کماکان بهم ماما نمیگی من همون اده موندم قبلا ها به همه اده میگفتی ولی الان بابا و آبجه وعیی و نناوبیا رو میگی ولی مامان نهآخگریهاینا به ترتیب بابا و شادی و ثنا و پریا هستن البته به عمو وحید هم چند ماهیه که میگی عقین بشکنه دستی که نمک نداره ناراحت

من بیشتر از همشون کنارتم و گوش به فرمان دستوراتت

الهی من فدات شم همین که از بغل همه میپری بغلم خودش یه دنیا می ارزه دیگر لغاتی هم که استفاده میکنی خیلی باحالن مثل دردر(بیرون رفتن از در خونه به هر دلیلی)چا(چایی)آپ(آب و هر نوشیدنی که داخل لیوان یا استکان باشه)بعو(گربه)دیتوون(زیتون که عاشقشی) شیل (شیشه شیر)ایو (الو)و کلی کلمه هایی که من نمیتونم تلفظ دقیقشو واست بزارم تو پست  تازه ادکلن میزنی و صدای پیس پیس در میاری وبه جز گوشات بقیه اجزای صورتت رو فقط رو صورت ما نشون میدی مثلا وای به حال شخصی که بپرسه چشمت کو؟؟؟؟؟ چه شود احتمال کوری طرف99%

روابط اجتماعیت خیلی خوبه با همه خوش وبش داری سر هر چراغ قرمز دل از یه راننده میبری تازه واست فرقی نمیکنه از مستخدم مدرسه گرفته تا نطافت چی خونه و مرد و زن همسایه بگیر و برو تا....همه رو با گفتن بوسم کن بوسش میکنی خودشم چه بوسی آبدار.... وصدا دارماچقلبزبان

به طور کلی شدی کمدین اهل خانواده فقط اداهایی در میاری که هر کی میبینه میخنده

امروز واسه اولین بار خودم بردمت حموم آخه خیلی از حموم میترسی گفتم این دفعه باهات باشم شاید ترست بریزه از پیش درش که رد میشی هول ورت میداره همچین به قول خودت با واژه چیپ چیپ بردمت که خودتم نفهمیدی کجا دارن میبرنت فقط یه خورده آخراش زدی زیر گریه .عزیز دلم عافیت باشه

امروز میخواهیم با اجازت بریم نمایش کمدی ازدر عمی و توبمونی پیش .... فعلا معلوم نیست ولی مهم اینه که وقتی میبرمت این جور جاها خیلی اذیت میشی آخه نه اینکه نفسم راه رفتن رو دیگه وارد شده نمیتونی یه جا بشینی اونوقت آبرو واسمون نمیزاری توی چند مراسم افطاری که تالار دعوت بودیم یا با جیغ و گریه میومدیم بیرون امون نمیدادی مامان افطار کنه   امسال با این شرایطی که واسمون ساختی 24 روز رو تونستم بگیرم اگه خدا قبول کرده باشه و شبای احیا هم به خاطر مرحمت جناب عالی فقط از تلویزیون بهره بردیم جایی مراسم نرفتیم فقط یه شب احیا وسطی که خاله معصوم مراسم داشت که اونم قربون شکلش برم گرفتی خوابیدی

به خاطر تو امسالم قید مدرسه و معلمی و کار و زدم احساس میکنم بهتره تا دو سالگیت پیشت باشم  ان شالله بزرگ تر شو ببینیم چه میکنیم ؟؟ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

parya
24 مرداد 92 12:49
slm noooooora ye BB
miay brim ab bazi?


تو چی میای دمای داخل بدن رو برات مشخص کنم؟؟؟؟؟
نوشین
25 مرداد 92 0:15
نورا جون عزیزم چه قد دلم برات تنگولیده... انشالا زود زود حال ثنا جون هم خوب شه همگی جم شیم شما شیطنت کنی و کیف هامون باز کنی مام دلمون ضعف بره برات...


آخی مرسی خاله نوشین
مهسا مامان نورا
26 مرداد 92 20:33
نورا جون یه سر به نورا جون منم بزن باهش دوست شو خوشحال میشه ما که با کمال افتخار لینکتون کردیم.


مرسی خاله حتما میاییم پیشت گلم
سوسن
30 مرداد 92 11:05
سلام بر نعیمه بانوووو

خوبی؟

انشالله که حال مریضتون زودی خوب بشه



آخی دخمل بلا. دختر خیلی شیرین تر از پسره فکر کنم. خدا برات نگهش داره همیشه سرحال و سلامت



تدریس میکنی؟ کجا؟






سلام به سوسن گل

من یه چند ساعتی در هفته واسه شیمی میرفتم و چند ساعتی هم واسه هنر البته به بخاطر نورا هفتمو پر نکردم قبلا 4سالی میشه که پایه سوم ابتدایی تدریس میکردم و هفتم پر پر بود بعد نورا دیگه ابتدایی نرفتم آخه اون فول تایم بود تو چیکارا میکنی شوشوت چکارا میکنه شوشوی الله ساخلامیشه من کله سحر میره کارخونه و ساعت6میاد خونه


parya
30 مرداد 92 23:08
نورایی شما کوکولو ایییییییییی دلت پاکه واس ثنای ما دعا کن


دختر خاله ی خودمه سن نه؟.:-).اون که چیزیش نیست واسش دعا کنیم من ومامانی واسه همه دعا میکنیم این خداست که بزرگه
سوسن
4 شهریور 92 10:42
سلام
آخی اگه همسر تو که 6 میاد الله ساخلامیش هستن من چی بگم که 9 میاد!

خودم که قبلا 3 سال شیمی تدریس کردم البته شهر خودمون. بعد از ازدواج که اومدم تهران و شدم خانه دار.قراردادی بودیم و رسمی نبودم تمدید نکردند دیگه.

همسرم هم همون طور که گفتم شغلش آزاده و من و دانیال تقریباً اکثرا تنهاییم. این ورا اومدی خبرمون کننننن آدرس بدمممممم
روی ماه نورا رو ببوس



باشه عزیزم ان شالله هر جا که هستین خوش و خرم باشین و مهمتر از همه سالم و تندرست فعلا اون عسلیرو محکم ماچش کن
زی زی
5 شهریور 92 8:53
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
زی زی
5 شهریور 92 8:55
عزیزم من شما رو لینک کردم.


همچنین عزیز
داييت
9 مهر 92 12:04
سلام خوششششششگلم
خيلي دوست دارم.............

ساغول بااااااااا.....
یاشاسین