نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

نورا در دهکده توریستی شیاده بابل

1392/1/18 14:49
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

این منم تریپ دندونا رو..........میخوام با گذاشتن کلاه واستون شیرین کاری انجام بدمقهقهه

نورا

با یه هندونه ی سرد تو هوای گرم بابل

چه طوره؟

اوا آفتاب

دندونامو مشاهده می فرمایین با این دوتا دندون  سر سفره که مسشینم به کسی امون نمیدم فکر میکنم خدا هم دیده با این دوتا کارم راه میفته بقیشو نمیده ولی خدا جون سریع تر حلش کن بره آخه گاهی اوقات گلوم گیر میکنه چشمک

من و پسر خاله

وسط شیرین کاریهام منو با یه چراغ قوه مشغول میکنه منم برنامه رو ول میکنم تا دل پسر خاله نشکنه

نورای مخترع

نه بابا مثل اینکه خوشم اومده برنامه رو ولش

اینم از نورای کلاه دار

بلاخره کلاه سرم جا گرفت

نورا

نورا

نورا کول عمو وحید

ببین چه قد بلند شدم پشت عمو وحیدم جا خوش کردم

غروب دهکده شیاده

غروب باشه هوا خنک باشه کلاه ثنا دختر خاله هم گم شده باشه کسی کلاه بنفش ندیده؟؟ساکت

پای درخت

اگر دیدی که طفلی رو به بالا دیده کرده بدان گشنش شده  ...داره دلبری میکنه

نورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

asma
18 فروردین 92 16:48
وای چقدررررررررررررررر بزرگ شدی خانوم خانوما


مرسی اسما جونم از اینکه به ما سر میزنی ممنون به همه سلام برسون
سارا
20 فروردین 92 11:12
سلام، سال نتو مبارک، ببخشید دیر شد.. انشالا سال خوبی باشه براتون.
چه عکسای قشنگی نورا جون، آدم می خواد بخورتت بسکه بانمکی ماشالا


مرسی خاله جون سال نو شما هم مبارک باشه اونروزی هر چی سعی کردیم نشد واستون نظر بزاریم سانیار خان چیکارا میکنه اون لپشو میخوام بکشم بخورم وای...
parya
22 فروردین 92 20:44
هه هه نووووووووووورا عاشقتم
میخوام گازت بگیرم هندونه شیطون


مرسی خاله دختر منم دوست دارم