نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

پایان سال92

1392/12/28 14:50
762 بازدید
اشتراک گذاری

به چشمان تو می نگرم

و سرسبزی دشتها را به فراموشی میسپارم

تبسم معصومانه تو

مرا از نگاه به غنچه نو دمیده در صبحگاه بهار بی نیاز می سازد.

ستاره ها دیگر در تاریکی شب درخششی ندارند

نهال محبت تو

سرسبزترین سبزینه ایست که در بوستان عمرم کاشتم

با اشک دیدگانم جوانه ات را آبیاری میکنم

و با بوسه های گرم مادرانه جوانه وجودت را قوت می بخشم

تا شاخ و برگت قوی شود و سایه گستر عمرم شوی

به پروانه ها خواهم گفت : به غنچه های گل سرخ روی آور نشوند.

به نسیم خواهم گفت که در او دیگر عطر و مستی دیرینه نیست.

تا گلبرگ بدن تو را در نوازش دستانم دارم

به شبنم لطیف صبحگاهی دست نخواهم زد

سحرگاهان نوای مرغان چمن بیدارم نمی کند،تا صدای گرم و زندگی بخش تو در گوشم طنین می افکند

من با تو ، زندگی را با همه ی آنچه در خاطر داشتم معنا می بخشم

حالا تو را دارم ، تو را............

دخملی قشنگم عید از راه میرسه شاید توی این برو وبیا ها نتونم وبلاگتو به روز کنم سال نو رو از همین حالا به نفسم تبریک میگم و یه تبریک مخصوص هم تقدیم میکنم به همه ی خوانندگان وبلاگ

همگی سال خوبی داشته باشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه کوچولو
28 اسفند 92 16:02
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان علی
28 اسفند 92 18:33
دل را از پیلـه ی قهرش بیرون خواهـم کشید واژه هـا را از خواب فراموشی بیدار خـواهم کرد دسته گلی از یـاس و باران برایت خـواهم چید نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خـواهم پاشید تا برایت پیام شـــاد باشی بنویسـم نوروز مبــــــــــــــارک امیدوارم سالی سرشارازسعادت.سلامت.عشق.لبخند.پرپولی.موفقیت و.....درکناردختر ناز وهمسرگرامیت داشته باشی.
آتنا مامانیه روشا یدونه
7 فروردین 93 13:56
و اینبار ، اسبی سفید متولد میشود... نامش صلح است و برکت،نجات است و آزادی، همدلی و همراهی،اسبی با نعلهای طلایی. آرزو میکنم اسب امسالتان، بالدار باشد و بر آسمان آرزوهایتان به پرواز درآید. با یه عالمه بوس برای نورای گلم و مامانی عزیزش
خاله حدیثه
9 فروردین 93 11:21
سلام عزیزم بهارت مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشی
بابا
10 فروردین 93 10:05
سال نو مبارک. سال خوبی برات آرزو دارم. سالی سرشار از سلامتی وتندرستی برامون باشه