نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

سلامی به بهار 94

1394/2/21 8:44
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلمون سلام به همه ی اونایی که به وبلاگمون سر میزنن و منتظرمونن اول یه معذرت خاهی بابت دیر کردنمون

یه چند روزی که اینترنتمون وصل نبود یعنی خودمون به خودمون تایم استراحت داده بودیم امکان آپ کردن نداشتیم در ضمن علاوه بر اینتر نت دخمل گل مامانی اساس وقتپر کن شده کافیه لپ تاپ و بیاری وسط دیگه فاتحت خوندست میاد میشینه میگه عکس نی نی بودمو بزار نیگا کنم تازه اگه فیلم و کارتون و انیمیشنای کودکانه رو بی خیال بشه به هر حال با اینکه نمیتونم به وبمون تند تند سر بزنم و آپ کنم از عکسا وفیلمای نورا غافل نیستم چون دیگه دنیای مجازی رو به پیشرفته توی اینستگرام  عکساشو با صحنه هاش میزارم

فکر کنم تو سال جدید اولین پستیه که میزارم دوست دارم با عکسا و خاطرات زیاد و پر باری این پست رو تموم میکنم البته اگه بیدار نشی

این روزا خیلی بیشتر از هر وقت دیگه بهت عادت کردم مفهوم پاره تن تا قبل از مامان شدن واسم سوال بود الان خوب میفهمم وجودمی نورا

چشات نگات خنده هات طنین زندگیم شده نمیدونی چه قدر باهات حالم خوبه همین که این نعمت بزرگ سلامتی رو از خدا داریم بزرگترین هدیه ایه که از خدا گرفتم همین که شبا با خیال راحت دستامو میگیری میزاری لای دوتا دستای کوچولوت و بعدم میزاری زیر سرت انگار کل دنیا رو بهم میدن ن شبا تا کل انگشتامو بوس نکردی خیالت راحت نمیشه عاشق اون چوکی چیکیت هستم بعد این که این دو تا کلمه رو میگی میای و فقط بوسه بارونم میکنی میدونی چه آرامشی داره هر وقت چشامو وا میکنم چهره معصومتو میبینم که لالا کردی پاها اونقدر خسته هستم که قبل تو خابم میگیره و توبا کلی بوس منوبدرقه میکنی شبا تو اتاق خاب ساعت ال ای دی میندازی رو سقف و میگی اومبیل یاریمدی لاتون دای عاشق این لاتونتم من گاها هم از بابا وعده شوخی بازی میگیری و بعد میری اتاق خاب کلی اونجا همدیگه رو قلقلک میدین و بپر بپر وبدو بدو تا من بیام عاشق داروهای شربتی شدی منم یادم بره خودت پیش قدم میشی و یادم میندازی فدای تو بشم الهی  

قبل عید که جیغ جیغو شده بودی واست یه اسم گذاشته بود مصوم خالت به نام جیغجیغا تو ایام عید با من و منات و آه و زاری کردنت نام خانوادگیتم به میر میر زاده تغییر کرد این فامیلیتو دیگه همه قبول داشتن اما جدیدا خودت خوشت نمیاد تا میگیم میگی من نورام جیغ جیغ نمیکنم تازه وقتی ارومت میکنم میگی این نوراست اومده جیغ جیغا رو انداختیم سطل آشغال

الهی من قربون جیغ جیغام بشم

بعد از ظهرا که از مهمونی جایی برمی گردیم تا رسیدیم خونه به بابا میگی خسته ای لا نه؟ که اگه بابا بگه نه باید ازهمون دم در نیومده مارو دوباره ببره بیرون .

تازه جدیدا خیلی رفتی تو فاز مهدکودک شبا میگی فردا منو ببر صبح که میشه میزنی زیر قولت و میگی تو هم باید با من بیای جدیدا دیگه خیلی وابسته شدی بهماون دو روز در هفته کلاسم رو نمیدونم چه جوری جیم شم هفته یپیش اونقدر بی تابی کردی بیچاره مامان جونه کامیار برده بودتت پارک اونجا هم بارون گرفته بود و بدو بدو اومده بودین خونه چند تایی عکس از عید و اردیبهشت میزارم تا این پست رو تحویل دوستان بدیم  تا پست بعدی  ان شالله که زیاد دیر نشه خدا یار و نگهدار و محافظ همه ی نی نی های دنیا باشه

نورا جونم باش و برای همیشه بمون کنار من و بابایی که تنفس من و بابا با حضور گرمت تو خونمون امکان داره  در آخر این پست که همزمان هستش با ماه پر فیض رجب از خدا میخام سایه پر مهر هیچ پدر و مادری رو از روی بچش کم نکنه و هیچ پدر و مادری رو با بچش به امتحان نکشه و بچه هارو واسه مامان باباهاشون حفظ کنه

الهی آمین

این از عکس چهارشنبه سوری که فقط فشفشه روشن کردی و با بمب و آتیش میونت خوب نبود

اینم از جشن نوروز94 مدرسه شمیم

ببخشید پشتم به شماست دارم سلام میدم به حضرت معصومه

قبول باشه خابالوی من

نورا خانوم دفعه اولشه کشتی سوار شده بود تا بره قشم

نورا جونم رفته بازدید قلعه پرتقالی ها

و امادر مراکز خرید قشم

نورا سوار برلنج و برگشت به سمت یزد

امیر چخماق رو ندیده نریم

بازدید از محل قتل در حمام فین کاشان

وقتی این دو تا شیطون تو

موزه باغ فین گم میشن

بازدید از خانه های تاریخی و آب بازی

باغ فین دستگیری نورا توسط بابایی

حاضر بشه از عید دیدنیا عقب نمونه

اینم تنها عکسی از تولد پریا با تم مینی می که میشد گذاشت تو وبلاگ

اینم از تولد آرمین و آرمان

تورکوه نوردی یک روزه با نورا

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان راحله
21 اردیبهشت 94 19:13
_______¶¶¶_0¶___¶0 ________¶¶¶¶¶00¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶00¶¶¶¶ _______0¶¶¶___¶¶¶ _______0¶¶¶0__________________________00 ________¶¶¶¶0_________________________¶¶¶ ________0¶¶¶¶_________________________¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶______________________0¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶0________________¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶0___________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶0______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶0__0¶¶¶0___________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶________¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶0___________0¶¶¶____________¶¶¶00¶¶0 ___¶¶_____________¶¶¶_____________¶¶¶_0¶¶ ___¶¶0____________0¶¶______________¶¶0_¶¶ ___0¶0_____________¶¶0______________¶¶__¶¶ ____¶¶_____________¶¶¶______________0¶¶__¶¶ ____¶¶¶____________0¶¶_______________¶¶¶_¶¶¶ _____¶¶_____________¶¶_______________0¶¶__¶¶ ____________________0¶________________¶¶__¶¶ _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶¶_____________0¶____¶ _____________________¶¶0____________¶¶___¶¶ _____________________0¶____________0¶0__¶¶