نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

بازم عکس

1391/12/21 9:41
617 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسه منم یا بابایی؟؟؟

وقتی ساعت 1 شب میشه و شما قصد خواب نداری تازه تو تاریکی شب زل میزنی به گوشی موبایل!!!

و وقتی حس میکنی بند کلاهت جلوی دیدت رو میگیره اقدام به کارای خیاطی و برش هم میکنی

من که ازت نمیترسم خرس ناقلا

دیدی خاکت کردم

چیه؟؟خوش تیپ ندیدین؟؟

نمیدونم چرا دنیا رو تاریک میبینم من؟؟؟

 

این عکس مال تولد پسر عمومه اونجا خیلی کلافه بودم آخه خوابم میومد و نمیتونستم بخوابم ولی تصویر بعدی خوابمو پروند

الان صاحب یه باد کنک هم شدیم مارو بسنورا

ببخشید یه سری عکسا مال گوشی بود موقع سایز کم کردن کیفیتشون میاد پایین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سارا
23 اسفند 91 16:06
وای چه عکسای قشنگی
نورا جون چقدر بعضی حالتات مثل سانیاره ...
جیگرتو که اینقدر نازی ماشالا


مرسی خاله ی مهربونم
خب رفاقتمون بی خودی نیست که ؟؟!
حرکات و شیرین کاریهامون به هم دیگه الهام میشه
شادی
24 اسفند 91 13:22
چقد خوب خیاطی میکنی!!!!!!!
سفارشم قبول میکنی؟!


آره فقط باید نوبت بگیرین
برش از ما دوخت از شما
لیلا
24 اسفند 91 22:44
ای جانم دلم براش تنگ شده خوب کاشکی می شد ببینمش!


خب چرا تشریف نمیارین خونمون با هم دیگه بیشتر آشنا میشیم خاله دختر
بابا
27 اسفند 91 10:27
آفرین به دختر قوی خودم دوست دارم


خب منم دوست دارم بابایی
ashna
28 اسفند 91 14:51
ایول نورا خانوم عجب زوری داری

خانم یا آقای آشنا حالا کجاشو دیدی...
شادی
6 اردیبهشت 92 13:46
نورا خانم عسلی خانم
نوری نوری نوری تو گل انوری نوری
بابا نا مهربونی
نورا فقط به خاطر تو شاعر شدم


ای ول به ولت
بابای ارشیا
19 اردیبهشت 92 20:51
تیپ و عینک و شاخمویی و دوچرخه شو .............. بابا عروس ما هم اینه دیگه از هر انگشتش صدتا هنر میباره
الهی به حق صاحب رحمت تو زندگیت خوشبخت باشی ملوسک ناز


زنده باشی عمو بازم بهمون سر ی بزن منتظریم