نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

دختر جیغ جیغو

1391/12/21 9:28
714 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم تو خواب نازه که بلاخره من تونستم بیام سراغ لپ تاپ

عزیزم از وقتی رفتی تو ٩ماه خیلی شیطون شدی گاها من دیگه هنگ میکنم فقط یا در حال گریه ای یا هم میخوای با صدای الکی گریه به شکل جیغ و داد منو به سمت خودت بکشونی دیگه اسباب بازیهات برات نامفهومن آخه یه خورده که باهاشون ور میری میندازیشون کنار تا ماه پیش که به پهلو خم میشدی نمیتونستی به حالت اولیت بر گردی و میزدی زیر گریه الان به پهلو خم میشی و میخوای یه ضرب بلند شی سر پا بایستی وقتی نمیتونی اون یکی پاتو از زیرت بکشی بیرون نق میزنی تنبل خان قصه ی ما تمایلی به دمر افتادن نداره انگاری قصد ٤دست و پا رفتن رو نداری ترسو هم تشریف دارین تا احساس میکنی که میخوای با کله بیفتی سریع چشاتو میبندی که هر چه پیش آید خوش آید!!الهی که من قربون چشات بشم دیشب تا ١.٥ نصفه شب نخوابیدی انگاراصلا نمیدونستی که چه جوری میخوابن

جدیدا کم غذا هم شدی فکر کنم اونم مال فضولیته آخه با کار همه کار داری دقیقا به رفتار و کردار همه نظر میکنی و با زبون بی زبونی باهاشون حرف میزنی در این میان همیشه هم میخوای من پیشت باشم تا میخوام بلند شم گریه میکنی و وقتی میام بردارمت سریع با چشای اشکی واسم میخندی دیگه هر چی میدم دستت با نگاه معنی داری اون شی رو توی دستات تکون میدی تا ببینی عکس العمل من چیه؟اگه ببری دهن من عصبانی میشم یا نه؟؟خلاصه که خیلی سیاست مدار شدی

چند روز پیش خاله لیلا ازمون عکس خواسته بود توی پست بعدی حتما یه سری از عکساتم میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)