نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

بابایی روزت مبارک

1391/12/8 13:21
477 بازدید
اشتراک گذاری

یه کم دیر شده ولی خب...٥اسفند روز باباییمون بود منم رفته بودم تا تو جشنشون که در ورزشگاه رضازاده  قرار بود برگزار بشه شرکت کنم سخنرانی های اول برنامه حوصلمو سر برد و گرفتم خوابیدم بعد بیدار شدنم هم دیدم دارن موسیقی اصیل ایرانی مینوازن خوشم نیومد و شروع کردم به بی تابی ...اوهآخه من رفته بودم واسه بابام اونجا آذری برقصم که نشدکلافهقهر

خلاصه بلند شدیم اومدیم خونه خاله معصوم البته من فکر کنم بابا ومامانم هم چندان از جشنه خوششون نیومده بودا ااا ...منو بهونه کردن خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابا
9 اسفند 91 13:37
دخترم مرسی. آره راست گفتی , حوصله منم سر رفت
مامان دخمل
12 اسفند 91 11:28
من تو مسابقه ای که دعوتم کرده بودین شرکت کردم ها


باشه مرسی عزیز خودمم موندم جریان این مسابقه چیه