نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

اولین حریره بادام

1391/9/6 14:40
413 بازدید
اشتراک گذاری

آخیییییش که چه خوشمزست این حریره

 امروز خیلی با اشتها این حریره رو خوردی گلم نوش جونت اولین بار بود که میدیدم چه با ولع دهنتو باز میکنی زود زود بخور میخوام خیلی زود بزرگ بشی مامانی من وبابایی خیلی دوست داریم اخیرا که بابایی سرما خورده نورا می فهمه که باباش بغلش نمیکنه و بی تابی باباشو میکنه آخه دخترم میخواد تو سرما نخوری نازنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیر مهدی کوچولو
6 آذر 91 16:05
سلام عزیزم آره مامانی راست میگه مواظب باش سرما نخوری ممنون که سر زدی من شما رو لینک کردم لطفا مرا لینک کنید
سارا
6 آذر 91 16:42
نوش جونت عزيزم
پیربابای ارشیا
6 آذر 91 18:48
سلام دخترم ممنون که به وب ارشیا سرزدی و ممنون از ابراز لطفتون . چشم شما رو با افتخار لینک کردم
مامان حسام کوچولو
7 آذر 91 1:27
بابت راهنماییات ممنون بیا عکسای پسرمو ببین بی نظر نری آآآآآآآآآآآآآآآ
بابا
7 آذر 91 9:44
عزیزم دلم واسه بغل کردن و بوسیدنت تنگ شده