نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

خاله ثریا از مکه اومد

1391/8/15 12:37
687 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت ٥٠٥ بعد ظهر بود که بابا اومد و با هم رفتیم فرودگاه اما من طبق معمول تو ماشین خوابم برد و مامانی تنهایی رفت پیشوازش البته من بغل بابام موندملبخندموقعی هم که از فرود گاه اومدیم دم در خونشون من باز لالا داشتم خلاصه که ضد حال میزنیم مامانم برد منو اتاق سارا و خوابوند شبش هم رفتیم دنبال مامان بزرگ تا واسه شام ببریمش ضیافت آخه اونم دعوت بود توی رستوران هم هر چی کردم خوابم نبرد البته به نظرم اونجا باید می خوابیدم تا مامان راحت شام بخوره نمیدونم چرا من برنامم تنظیم نیستخمیازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

parya
18 آبان 91 11:12
من دلم نوري رو ميخواد_من دلم نوري رو ميخواد_نوري منو نميخوااااد نوري منو نميخواد ني ني بايد خوشگل باشه/ني ني بايد خوشگل باشه سفيدو كمي چاااق سفيدو كمي چاق وااااي ميخوام گازت بگيرم.باريك به مامان نعيمه عجب اتليه اي راه انداخته