نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

زیبایم تولدت مبارک

1393/3/25 22:45
698 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز توست فرزندم زادروزت مبارک

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریکاتم را نثار قلب کوچک و مهربانت کنم لحظه لحظه ی ورق خوردن برگ سبز دیگری از دفتر باغ زندگیت میباشد این لحظات شاد و فرخنده باشکه تقدس نگاه تو در این لحظاتتندیسی از زیباترین چشم انداز های من است خوشبختی من در بودن با توست وروز تولدت تقدیر خوشبختی من تو آمدی و عمیق ترین نگاهت را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبمان نشاندی

عزیزم به خاطر همه ی آرامشی که از تو داریم خدارا شاکریم

پروردگارا میستایمت به دلیل همه ی خوبیهایی که در حق ما عطا نمودی

بهترین گلهای دنیا تقدیمدستان کوچکت باد

نورای نازنینم تولدت مبارک شاد باشو سربلند و سلامت

به امید فرداهایی زیباتر و روشن تر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)