نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

دختر هنرمند من

1403/2/17 20:17
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به همه نی نی وبلاگی ها 

اومدم با یک خبر ناب از دخملی هنرمند 

بله اینطوریاست فیلم جابر بن حیان گل دختر من از اخبار اردبیل پخش شد

بهت افتخار میکنم دختر کوچولوی مهربون و توانمند 

نورا جون تو مدرسه اجرای برنامه داشتن برای جابر بن حیان و معرفی استعداد ها 

یه بخشی هم دلنشین تر شده بود با نوازندگی سنتور ش 

گل دختر من چه ذوقی داشت و منو نگو چه خوشحال که دخملی داره هنرشو به عرصه می‌زاره واقعا کیف کردم دست مریزاد نورا جون 

با اینکه وقت کم میاریم برای تمرین و اینا ولی تمام تلاشمونو میکنیم تا این هنر رو ادامه بدی و سختی های مسیرشو واقعا به جون می‌خری

خسته نباشید میگم نورای قشنگم 

انشالله همیشه در صدر بدرخشی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)