نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

دختر ناز مامان

1393/3/19 15:50
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم منوببخش که این روزا خیلی دیر به دیر میام سراغ وبلاگت البته وقتی هم میام چندان دست پر نیستم مامانی چند وقته معدم خیلی اذیت میکنه هر راهی رو هم گفتن رفتم ولی فایده نداره خدا نعمت سلامتی رو از هیچ بنده ایش نگیره ماها قدر سلامتی رو نمیدونیم وقتی از دستش میدیم تازه میفهمیم چی داشتیم به هر حال بنده ی کم لطفی هستیم منو ببخش خدا جون

نازنین من از چند وقت پیش که ماه خرداد نزدیک میشه تازه میفهمم عشقم داره دو سالو تموم میکنه اونوقت من هیچ کاری واسش نکردم اما عزیزم قول میدم تا بیست و پنجم یه تکون اساسی بخورم و اون روز رو واسه غنچه ی باغ زندگیمون جشنی به پا کنم البته با کمک بابایی که بی اون من برابره 0 ام به هر حال اگر چه جشنایی که واست میگیریم لیاقت شما رو ندارن اما شادی لبان تو برای من یه دنیا می ارزه از همین حالا که میگم واست تولد میگیرم همجین ذوق میکنی که واقعا قیافت خوردن داره لباتو غنچه میکنی تا زود شمع کیکتو فوت کنی بعدشم میپری و میگی توپتا(بادکنک) آخر از همه هم میگی نویا عروس بابا داماد خوشه وای یه عالم و ادم همه شیفته ی این خوش گفتناتن هر چیزی که زیباست میگی خوشه...

به هر حال ببخش که دست خالیم ولی یه تبریک پیشاپیش واسه تولدت و یه مبارک واسه لباس دریات

الهی من بمیرم که بهارم تموم شد و تو همچنان به حوض های داخل شهر زل میزنی و میگی بابا مایو دریا شنا نویا ببر

دعا کن کمی گرفتاریهامون سبک شه ایشالله دریا هم میریم

روزی یه بار حتما این لباسو میپوشی و در دریای خیالمون کلی شنا میکنیم بخورمت جیگر

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله حدیثه
20 خرداد 93 12:58
خواهش میکنم خاله شما لطف دارین وای عزیزم چه لباس خوشملی پوشیدی
asma
20 خرداد 93 22:43
oookheeyyy ishala daryam miri azizam
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
ان شالله ما هنوز امزدواریم
ژالهـ خانومـ
22 مرداد 93 12:13
سلامـــــــــ به نورا خانومــــــ چقدر این لباسه قشنگه معلومه پس استقلالی هستی
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
من استقلال پیروزی حالیم نیست من دریا میخوام مامانم اینا منو نمیبرن آخه تازه از شنا هم میترسم فقط شن بازیشو دوست دارم