نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

بهارونه های نورا

1398/3/2 2:41
265 بازدید
اشتراک گذاری
عشقم ماه من  خردادی من خیلی دوست دارم امروز وارد ماهی شدیم که تو مهمون خونمون شدی خانوم گل خیلی ماهی 















چند تا عکس از روز ی که نورا از حموم تاریخی اردبیل بازدید میکنه بماند که گیر داده بود من با لباس ورزشی فرم مدرسه نمیرم اونجا 🤭🤭😘





اینم از عکس فرشته کوچولوی من تو حیاط بابا اینا





اینم چند تصویری از دلقک بازیای مادر و دختری







و اما دیشب افطار رو مهمون نورا خانوم بودیم به صرف کنتاکی مرغ .واااااای نگو و  نپرس موقع آشپزی یه خدماتی به خودت ارایه میدادی که نگو و نپرس از جمله دستکش ... و صندلی استراحت حین سرخ کردن و

.....





و چون ریخت و پاشت زیاد بود فقط میگفتی خودم میشورم نگران نباش 😂😂😂😆

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 98 4:32
ای جانم ملوسک😚😚
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
2 خرداد 98 9:29
چه عکسهای خوشگلی واقعا خوشم اومد😅
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 خرداد 98 10:55
عکسا عالی بود مخصوصا حمام اردبیل👌👌👌