نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

عزادار حسینیم

1392/10/23 17:05
593 بازدید
اشتراک گذاری

 

ببخشید که این پست رو کمی باتاخیر میزارم آخه عکسا در هم بر هم بود باید مرتب میشد.

بشنوید از زبان نورا جون....روز تاسوعا من تو خونه عزاداری کردم

اینجوری....

منو.... یکی نیست بگه واسه چی میخندی؟؟؟؟تاسوعا

تاسوعا

یه هویی یادم افتاد باید مسواک بزنم

تاسوعا

تاسوعا

تاسوعا

تاسوعا

وبعد مسواکم....تاسوعا

عزاداری رو تموم کردم و رفتم خونه خاله مریم و آش نذری و شامم که مهمون مامانجون بودیمو...

تا اینکه دیگه روز عاشورا گفتیم بریم میان جماعت و ما هم فیضی از عزاداری برده باشیم

اینم از عکسامون...

 

عاشورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آتنا مامانیه روشا یدونه
24 دی 92 16:39
عزیزم چه حرفه ایی هم داره تبل میزنه[پاسخ
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
بله خانم مهارت داره اساس
لیلا
25 دی 92 1:56
جیگر منه!!!!
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
عزیزم دلم تنگ شد واستون
shadi
25 دی 92 16:48
عکس اولی و یکی مونده به اخری خیلی قشنگه! به مامانت بگو خیلی عکاس ماهریه همچنین به بابات بگو به ما هم یه وقت سلمونیبده؟ مامامن ست
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مامان من علاوه بر عکاسی آرایشگر ماهری هم هست تل خودت یادت رفته البته از بابا یا مامان کدومش وقت میخوای تورو خدا تعارف نکن
غریبه
29 دی 92 12:41
نه همون ازبابات وقت میگیری چون وقتی تلم یادم می افته میگم یه بارم کار بابات رو تجربه کنیم
غریبه
29 دی 92 12:45
دیگه اسم خودم تکراری شده خاستم یه تنوعی شه از اسم های مختلفی استفاده میکنم
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ