نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

تولدت مبارک

1392/4/8 15:52
619 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین هدیه ی آسمانی ام در سالروز حضورت در زمین صمیمانه بودنت را میستایم و عاشقانه تبریکاتم را نثار خنده های پر مهرت میکنم یک سال پیش در 25 خرداد خدا فرشته ای را برایم فرستاد تا همدم لحظه های تنهاییم باشد گریه ها وخنده هایش طنین زندگی ام باشدومهمتر از همه دلیل بودنمون باشددختر نازنینم در این یکسال برایم زیباترین بهانه عشق بودی به زیبایی در دل من و بابایی جا گرفتی از همه ی اهل فامیل دلربایی کردی خلاصه کلام هممون عاشقت شدیم میدونم تبریک من در وبلاگت دیر ثبت شده از این بابت معذرت میخوام  

birthday bear animations

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا
28 خرداد 92 10:55
تولدت مبارک دخترم.
مامانی دست تو هم درد نکنه که حسابی واسه دخترم سنگ تموم گذاشتی.


خواهش میکنم عزیز دلم دستت درد نکنه
مامی حلما
28 خرداد 92 11:39
تولد تولد تولدت مبارک به ما هم سر بزن خوشحال میشیم http://onlyhelma92.niniweblog.com/
parya
29 خرداد 92 13:05
baleeeeeeeeeeee
tavalode arus xanumemun mobarak bashe ishalla
y soal
key qatiye morqa mishi noura joooooooon?????????


nemidoonam?shayad farda