نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

مشغولیت های نو

1392/7/2 15:51
633 بازدید
اشتراک گذاری

نورا

نورا

نورا

نورا

نورا

خب دخترم یه پا مهندسه عین باباش ولی از اون ماهرتر !!!!!پیچ گوشتی رو نیگا............

نورا

نازنین من عشق آب بازیه هر روز دو دست لباس فقط برای خیس شدن عوض میکنم بقیه به کنار...

اون عروسک بدبختم اونقدر کلاهشو برداشتی موهاشو کندی که مجبور شدم دکوراسیون عوض کنم

چه قدر بهت میاد عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پندار
3 مهر 92 2:12
ای جونم چقدر با این کلاهه با مزه شده این ناناز دخملی


مرسی خاله مهربون
asma
4 مهر 92 12:10
ey joon khoshghel khanoom


اسما جونی مرسی
نوشین
7 مهر 92 8:24
آآآآآخی...نورا عسلی چه قده بامزه شدی تو این عکسا...من ی لپ میخوام واسه گاز گرفتن


مرسی خاله جونی با مزه بودیم!
مریم
9 مهر 92 6:34
فکر کنم نورا خانم اگه ژن شیطنتش رو از مامانش به ارث برده باشه باید با باباش ابراز همدردی کرد


مررررررررییییییییییییییییییییم داشتیم؟ منو شیطنت اصلا به قیافم میاد ؟یه لحظه یاد روزی افتادم که تاب توی اردو افتاد رو پام؟؟؟؟؟؟؟؟؟