نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

معسود

1392/9/27 8:38
514 بازدید
اشتراک گذاری

بله این اسم عمو مقصودمونه که موفق شدیم به این صورت صداش کنیم همچین صمیمی معشودمیگی بهش که انگاری پسر خالته

دخملی گل به قول خودت امروز میخوام ببرمت دوهتور تا بهت بیز کنه آخه گل مامان ١٨ ماهه شدی به سلامتی دیگه بهداشت و آمپول میمونه واسه وقتی که میخوای بری مدرسه(الهییییییییییییییییییییی....)

به ما نیومده ناراحتبیدار گشتی نورا جون

فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سوسن
27 آذر 92 9:55
سلام خوبی نعیمه جان؟ گلت خوبه؟ حالش بهتر شده؟ مدتی نت نداشتم یعنی خودم تمدید نکردمش ازبس که وقت نمیکنم پای نت بیام و الکی هزینه میکنم. چند تا پست رو یه جا خوندم. الهی پاشم انشالله خوب خوب شده. ماشالله چه ناز خوابیده تو اون عکسه هزار ماشاللهههههههههههه دانیال هم داره 4 مین دندونش رو درمیاره و کلا بیچارم کرده از بس اذیت میکنه ((( الهییییی ببوسش از طرف من لپاشو بکش
Noushin
29 آذر 92 15:47
آخی شیرین زبونی های نوراجون ک تمومی نداره ماشالا شیطونک کوچولو راستی قالب جدید و خوشگل مباااااااااااارک
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی عزیزم
parya.prz
30 آذر 92 22:46
woooooooooooooooowhela janinnan hesh mn ba babam inqad rahat nistam sheytoooooooooooooooooooooon bala
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
میتونم اگه مشکلی داشتی پا در میونی کنم معسود منو خیلی دوست داره رو حرفم حرف نمیاره
شادی
1 دی 92 15:10
آخه من چیکار کنم خانم قزززززززززز وسایل منو بر میداره میگه آمان آمان آمان تازه پاک کنتم خوردیم البته نه همشو....
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
تازه پاک کنتم خوردیم البته نه همشو....[
شادی
5 دی 92 12:03
نورا جون اگه کاری داشتی بگو من با دست چپم برات انجام بدم alah hesh kimi gav gir elamasun
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
چرا حالا دست چپ