نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

چرا نی نی وبلاگی شدیم؟(مسابقه)

1391/12/3 9:43
447 بازدید
اشتراک گذاری

اولا تشکر میکنم از سارا جون که مارو به مسابقه دعوت کردن و اما دلایل ما برای نی نی وبلاگی شدن:

اولین دلیلش میتونه عشق من به ثبت وقایع باشه خب واسه اینکه لحظه به لحظه از عمرمون که میگذره صفحه ای از خاطراتمون ورق میخوره وما چنان توی مسائل حاشیه ای درگیر میشیم که گاها یادمون میره که عمرمون چه جوری و چه شکلی گذشت اونوقت گاهی وقتا که دل آدم میگیره میره از اون گذشته های نه چندان دورش رو که مرور میکنه کمی آروم میشه یا حداقل میتونه خودش رو توی اون دوران حس کنه من فکر میکنم حس خوبیه

خاطرات چه تلخ و چه شیرین همشون شنیدنی هستن من قبل از اینکه نورا به دنیا بیاد هر شب خاطره ای از اون روزم رو مینوشتم تا اینکه حدودا بعد سه ماه از تولد نورا زمانی که تونستم با خودم تنها باشم و وقتی برای نوشتن مجدد پیدا کنم تصمیم گرفتم یه وبلاگ واسه خود نورا ایجاد کنم واز بین وبلاگ هایی که شنیده بودم نی نی وبلاگ رو واسه نورا جونم انتخاب کردم آخه یه وبلاگی بود که حرف همه ی عضو هادر یک کلام عشق مادری بود و بس...

وبلاگی که دیگه نه قرار بود گم بشه نه کثیف نه تکراری وخیلی نه های دیگه که من توی دوران نوشتن بهشون برمیخوردم

وارد دنیایی شدیم مجازی با دوستای مهربون دوستایی که تو غم وشادی شریک آدم میشن اون وقت این خونه مجازیتو خودت شکل میدی رنگ میدی  طرح میدی تازه بعضی وقتا که دلنوشته های شخصی داری میتونی کاری بکنی که جز خودت هیشکی نتونه بخونه و مهم تر از همشون عکسایی رو به یادگار میزاری که هر کدومش دفتر دفتر خاطرست

 نورای قشنگم واست از این دنیای مجازی مینویسم تا خاطره ای داشته باشی .خاطره ای که ممکن است ثانیه ای از آن را یاد نیاوری ولی واقعا زیباست این لحظات...

جا داره از مدیریت این سایت کمال تشکر رو داشته باشم مرسی وبازم ممنون

نورای عزیزم روز شماری میکنم تا زمانی فرا برسد که تو با اون دستای لطیفت نویسنده ی دوم این وبلاگ باشی به امید آن روز 

دوستایی رو که دعوت کردم بهم اطلاع بدن منتظرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
3 اسفند 91 13:36
خواهش می کنم، خیلی قشنگ نوشتی عزیزم
مامان سبحان جون
4 اسفند 91 1:21
ممنون خانومی از لطفت و دعوت ب مسابقه


خواهش میکنم عزیزم