نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

سال نو مبارک

1398/1/11 2:20
114 بازدید
اشتراک گذاری
نوروز از راه رسید دختر گلم ۷ مین بهار زندگیتو تجربه میکنی دختر بزرگی شدی و داری با دنیای کودکیت خداحافظی میکنی البته قربون شکلت برم من که هیچوقت در هیچ سنت احساس بچه بودن نداشتی و نداری همیشه از سن و سالای خودت خانم تر و فهمیده تر بودی

همدم من انقدر دوستت دارم که نمیتوانم انرا به تشریح و قلم بیارم و برات توصیف کنم از این وبلاگ خبر نداری و وقتی ایکون نینی وبلاگ رو میبینی حس میکنی بخشی از گالریه که عکسای بچگیت توش سیو شده

خیلی سعی میکنم وقت بیارم و هر روزت رو اینجا توصیف کنم اما چه بد که امکانش واسم فراهم نمیشه لحظه به لحظه های باهم بودنمون رو خاطره ساز میکنی و من فقط تنها کارم میشه عکس گرفتن از این لحظات ...

امیدوارم بهترین سال زندگیت باشه ۹۸ سالی باشه پر از شادی و نشاط و سلامتی برای تو دختر گلم

قربون ارزوهای قشنگت سر بالن هوا کردن تو چارشنبه سوری که از خدا خاستی همیشه من و بابایی سالم باشیم الهی که خدا مارو واسه تو و تو رو واسه ما نگهداره

خدا جونم بهترین هدیه زندگیمو به تو میسپارم به تو که بهترین نگهبانی چند تا عکس تقدیم وبلاگ نورا ...











داری حاضر میشی بری عید دیدنی قبلش یه چنتایی ژست و عکس







و اما خوشگل کنون و عکس در اتلیه برا رفتن به عروسی خانوم دکتر که عاشقته





سر میز شام عروس دوماد



ژست خانوم گل قبل رقص



تمرین عروس شدن 👆👆😂😂😂



اینم از السا خانوم و نورا



مراحل رقص چاغو





اینم از گسه قشنگت 😂😂😂کشته مرده ی اون به سر رسید ت هستم که به سر رسید رو به جای تکرار حرف ر از تشدید استفاده کردی

و فعلا نشانه ع رو نخوندی الاهی قربونت برم پشت این قصه نقاشی قصه رو هم کشیده بودی ولی نزاشتی عکس بگیرم گفتی میخای بزاری اینستا برام بخندن 😍🤣ماه منی تو نورا خودت خبر نداری

خداجونم قسمت میدم به احترام ۴ قل هیچ مادری بی بچه نباشه و همه بچه هامون سلامت باشن





اینم از سفره هفت سینی که خودت تو اتاق خودت چیدی 👆👆💖👌👌👌



این هفت سینم تو بهم کمک کردی تا بچینیم سبزه عدسا و تخم مرغای تزیین شده کار خودت تو مدرسه بود هنرمند من همه سالو ماه و روزت عید باشد

دیر وقته دارم برات تایپ میکنم تا دیگه فردا با مشعولیتای روز مره وبلاگت فراموشم نشه

دوست دارم عمرم ❤

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)