نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

مزرت خواهی دخترم با دست خط خودش

1397/12/17 17:55
258 بازدید
اشتراک گذاری
عزیزک مامان خیلی دوست دارم گهگاهی با بی نظمی هات منو بهم میریزی بعد کلی ناراحت کردن من معدرت خاهی میکنی قدیما با قلب و ستاره البته جدیدا که سواد دار شدی نامه هم مینویسی واسم

قربون دست خطت بشم

کلاس اولی من عاشقتم



چند وقتیه هفته ای دوبار تولد دارین تولد محیا قاسم پور و حنانه پناهی و ملیکا کیهان







عروسکم بهترینارو برات ارزو میکنم







😍😍😍😍

دخترکم منو ببخش که زیاد نمیتونم وقایع رو ثبت کنم اونقدر حرف و حدیث و عکس دارم که فرصت نمیکنم بیام اینجا و همه رو تایپ و آپلود کنم

اما از خبرای تازه که میخاییم دکتر پری رو عروس کنیم فعلا درگیر لباس واسه عید و عقدو ...هستی

تازه مدل مو شینیون و ...بماند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)