نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

تولد با تم پو

1393/3/31 16:28
60 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم تولدت مبارک ان شالله صد سال دیگه با خوشی و خرمی عمر کنی و سربلند باشی

دختر گلم امسال با کمی وقت بسیار خیلی تلاش کردم تا تولدی با تم پو رو به نحو احسن برگزار کنم حالا نمیدونم تا چه حدی پسندیدی عشق مامانی امسال خیلی کنجکاوتر و شیطون تر از سال پیش تشریف داشتین و با این حساب من فقط زمان خوابت میتونستم تدارکاتی واسه تولدت بچینم که روزای آخر شادی جون خیلی بهم کمک کرد تا شمارو نگه داره تا هم سور پرایز بشی و هم خرابکاری نکنی خلاصه کلام جیگر دل مامان هر روز بیشتر از دیروز منو شیفته ی خودت میکنی هر روز که از عمرمون میگزره بیشتر بهت وابسته میشم

عشق مامان در مورد احساسات مادرانه خیلی شنیده بودم ولی خودم تا حالا انقدر عمیق حسش نکرده بودم

مامانی من عاشقتم خیلی بیشتر از این که بدونی دوست دارم

الهی مامان قربون شیرین زبونی هات بره که کلی با حال حرف میزنی عاشق بله گفتناتم وقتی میگی بلی قشنگ هر کاری دلت خواست میکنی و به عبارتی همه ی کارا از منطق گرفته تا احساس روی کرسی مینشونی

جیگر گوشه ی مامان با اینکه امسال نتونستیم زیاد عکس بگیریم ولی همین تعداد کم رو میزارم توی وبلاگ

امیدوارم وقتی ورقی از دفتر خاطراتت زدی این کارامو پسند کرده باشی هر چند هر کاری واست بکنم کمه

امیدوارم صد سال دیگه در خوشی و خرمی عمر کنی وسربلند و پیروز باشی

تولد دو سالگیت مبارک خانوم گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)