نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

تولد تولد تولدت مبارک

1392/10/17 16:45
81 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه ماه تولد خیلی هامون بود تولد شادی ٣دی مامان بزرگ ٤دی تولد خاله زهرا ٩ دی دایدایی اینا هم ١٠ دی واما مهم ترش تولد بابا ١٥ دی تولد عمو وحید هم ١٧ دی ما هم تصمیم بر این داشتیم که این چند روزه رو حالی از زندگی ببریم

اما روز ١٥ام تولد بابایی آی حال کردیما صبحش رفتیم با خاله سارا و مامان کادو واسه بابا گرفتیم عصری هم کیک گرفتیم اما تو جریانات بعدی ما رو خواب برد توی خواب هم....

و دیگه نفهمیدیم چی شد اما وقتی بیدار شدم مرحله خوبه رو دیدم وای انگشت زنی به کیک عکسامو مامانی میزاره ببینین چه طور ترکوندم مجلسو....

تولدا

این از کیکی که ما دیدیمو خوابیدیم

تولد

واما بیداریدیم و...

تولد

تولد

تولد

تولد

اینجا بود که من یه چیزی گم کردم و بیخیال دوربین شدم

تولد

خیلی دنبالش گشتم ببخشید پشتم به شماست

تولد

فشفشم افتاده بود....

تولد

تولد

شما هم بفرمایید

تولد

بیا دیگه تعارف نکن

تولد

هوای پشت صحنه رو هم دارم....

تولد

همه ی شمعارو خارج نمودیمو نوبت به اناره رسید انارش راس راسی بود

تولد

اینم آخرو عاقبت کیکمون

تولد

کیک شادی رو دست نزدم خداییش آخه مشغولیتای دیگه داشتم از سرک کشیدن به اتاق پسر خاله و دختر خاله امون نداشتم تازه اون چیزایی رو که خاله معصوم به خاطر من قایم کرده بود اونارو هم پیدا کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)