نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

آلبومی از نورا

1391/10/3 18:20
39 بازدید
اشتراک گذاری

نورا جونم جدیدا انقدر باهات مشغولم که نمی تونم واست بنویسم شیرین کاری های تازه یاد گرفتی اساس دلبری می کنیغذا خوردنت هم واسم شده مصیبت به خدا حاضرم 20 نفر مهمون داشته باشم یه وعده واست غذا درست نکنم بس که خانمی خیلی بد غذایی فرنی ها رو که دیگه نمی خوری عشق غذای آدم بزرگا رو داری کم نمک و کم شیرین هم که دوست نداری کارم شده فقط میکس -الک-گرم کن -سرد کن و.... خلاصه خوشگلم سرم رو حسابی گرم کردی فقط تونستم ازت چند تا عکس آپلود کنم امید وارم خوشت بیاد گلکم...مرخصی 6 ماهم تموم شده از خانم مدیرمون خواستم واسم شروع به کار بزنه قراره هر از گاهی یه سر به مدرسه بزنیم شنبه صبح تو رو هم با خودم برده بودم خیلی با بچه ها شاد بودی زنگای تفریح اونقدر ذوق می کردی که نگو ونپرس تا چشم بهم بزنیم تو هم قاطی اونا شدی نانازم

دو سه روز مونده به یلدا رفته بودیم خونه خاله ویدا اونجا واسه عروس خوشگلمون کلی تزیینات کردیم توهم از هندونه گرفته تا تخمه همه چی خوردی ولی خداییش دختر خوبی بودی و مامانو اذیت نکردی و من تونستم کارا مو بکنم تزیینی هندونه و کدو و میوه مون واقعا خوشگل شده بود ولی کار که تموم شد امون ندادی ازش عکس بگیرم شیطون بلای مامان امسال تو اولین شب یلدات کلی ازت عکس گرفتم که به زودی می خوام آپلود کنم و بزارم توی وبلاگت

عکس ها در ادامه مطلب

EXniniweblog.comEX

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)