نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

زیبایم تولدت مبارک

1393/3/25 22:45
2,099 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز توست فرزندم زادروزت مبارک

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریکاتم را نثار قلب کوچک و مهربانت کنم لحظه لحظه ی ورق خوردن برگ سبز دیگری از دفتر باغ زندگیت میباشد این لحظات شاد و فرخنده باشکه تقدس نگاه تو در این لحظات تندیسی از زیباترین چشم انداز های من است خوشبختی من در بودن با توست وروز تولدت تقدیر خوشبختی من تو آمدی و عمیق ترین نگاهت را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبمان نشاندی

عزیزم به خاطر همه ی آرامشی که از تو داریم خدارا شاکریم 

پروردگارا میستایمت به دلیل همه ی خوبیهایی که در حق ما عطا نمودی

بهترین گلهای دنیا تقدیم دستان کوچکت باد

نورای نازنینم تولدت مبارک شاد باشو سربلند و سلامت

به امید فرداهایی زیباتر و روشن تر  

پسندها (3)

نظرات (5)

بابا
26 خرداد 93 7:52
تولدت مبارک. آرزوی بهترینها را برایت دارم دختر ناز بابا و مامان راستی مامان واسه تولدت خیلی زحمت کشید بزرگ شدی ازش تشکر کن
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی بابایی بابت همه چی ممنون ببخش که من روز تولدم حسابی جو گیر بودم و اصلا یه بوس خالی هم نکردمت بابا شرمنده....بزرگ بشم جبران میکنم
ASMA
28 خرداد 93 15:41
tafallod tafallod tafallodet mobaaaraaak
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی اسما جونم
sommaz
28 خرداد 93 18:35
دخمل خوشگل تولدت مبارک من امسال کلی شرمندت شدم بوس بوس
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
خواهش میشه زن عمو زحمت کشیده بودین دیگه تکرار نشه ها....
paloo
29 خرداد 93 15:09
kushuluyeeeee dus dashtaniiii tavalodet mobarak khale junam kash pishet budam
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
چرا نیومدی
دوست پالو
10 تیر 93 4:35
این خوشگل خانم چقد نازه ایشالا 100ساله شه زیر سایه پدر مادر😍😍🙈🙈
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی دوست جونی من