نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

هفت دندونی

1392/4/13 18:25
532 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤عزیز دل مامان بعد یه هفته تب و اسهال و استفراغ از امروز تازه آروم آروم غذا رو شروع کردی 9 ام تیرماه متوجه یه دندون نیش از بالاسمت راست شدم دقیقا یه روز بعد هم زیرهمون دندون از پایین سفید شدو دیروز اونم زد بیرون قربون دختر 7دندونیم برم من

مبارک باشه عزیزم

الهی که مامانی فدات شه میدونم خیلی اذیت میشی و لثه هات درد دارن اما میدونم دختر قوی خودم در برابرش مقاومت میکنه عسلم خوب غذا بخور زودی بزرگ شو تا توی نوشتن پست ها به مامانی کمک کنی میبینی حرف ها و حدیثام گاها چه قدر تاخیر دارنناراحت

دوست دارم ناز گل خندون مامان

پسندها (1)

نظرات (3)

asma
13 تیر 92 21:06
عزىزم خداروشکر که خوب شدى. راستى خواهش مى کنم چه زحمتى


مرسی اسما جون به لطف دعاهای شما بهتر شدم ممنون که پیشمون اومدی خوشحالم که اینترنت تو هم خوب شد
سارا
19 تیر 92 21:59
نورای عزیزممممممم چرا مریض شدی خدا رو شکر الان بهتری گلم. انشالا همیشه سلامت باشی هفتمین مرواریدت هم مبارک باشه خوشگل خانوم


ممنون خاله ی مهربون
ღمامان نسیمღ(✾◕ ‿ ◕✾)
18 مهر 93 23:26
مبارک باشه.مثل اینکه این دوتا همشهری تا دندون در بیارن پدر مامانهاشونو میخوان در بیارن.
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
اینجوریاست دیگه