نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

فضولی ...شکار...آشپزی

1392/2/9 16:11
653 بازدید
اشتراک گذاری

نورا

آخه من تو کابینت چیکار میکنم؟؟به نظرتون یه نوع فضولیه؟؟؟

نورا

دارم جاهاشونو یاد میگیرم به مامانم کمک کنم البته وقتی بزرگ شدم مگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟........

نورا

حواسم هست که نیفتم شما نگرانم نباشین...

نورا

وحالا.....

نورا

در فلاسکمون اینجا چرا افتاده؟نمیدونم ....

اصلا اینجارو ولش برم اون ور تر ببینم چه خبره....

نورا

اینجا احیانا روشنایی نداره؟؟

نورا

مامان وقتی میخواد با این دستگاهه کار کنه این چرخونکو که میچرخونه همه لباسامون توش گیج میرن

هه هه هه ...

نورا

به مامانم میگم این عکس مبارک مارو دم دست بچسبونه گاها دلم واسه خودم تنگ میشه....کجاست گوش شنوا؟؟

نورا

آره همین جا خوبه دستم میرسه ببین

نورا

اینو ولی نمیاره پایین

نورا

میگه پارشون میکنم مگه من بچه ام؟؟

 

نورا

با علی خاله پسر میریم شکار

نورا

منم میتونم شکارچی باشم؟؟؟؟

نورا

من وعلی

نورا

سفارش قبول میکنماااااااااااااااااااااااااا

نورا

چیه مگه ؟؟؟؟خنده نداره....آشپز کوشولو ندیدین

نورا

اولین غذامون آبگوشت سیب با طعم خیاره....

وسایل لازم رو یادداشت کنین

سیب    2عدد

خیار    1عددکوشولو

نورا     برای تست پخت و پز

....

نورا

وقتی سیب کمی نرم شد...نورا

خیار هم که لابد نرم شده یه چکی میکنیم بله.......

غذا آمادست فقط آب یادتون نره ها.......!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زن عمو جون
10 اردیبهشت 92 15:10
وای قربون خودتو شیرین کاریهات بوس بوس


مرسی زن عمو جونم
باب
12 اردیبهشت 92 15:28
الهی فدات شم


اوا خدا نکنه
بابای ارشیا
19 اردیبهشت 92 20:47
ای ی ی ی ی ی
نورا شکارچی
نورا تفنگ به دست
نورا آشپز قابلمه به کف
نورا فرشته ته تهای قلب
زنده باشی الهی عروسک من


میبینی از هر دستم یه هنر میباره
asma
20 اردیبهشت 92 16:34
از این غذاهای خوشمزه به ما هم یاد بده نورا خانوم


چشم عزیزم در اسرع وقت دومین غذامون هم تو اینترنت اکران خواهد شد اسمشو فقط به تو میگم آخه خیلی دوست دارم اسمای با وفا
اگه اسمو لو ندی کلاسامو واست رایگان برگزار خواهم کرد
آش دمپایی و کفگیر[