نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

اندر احوالات نورا خانوم

1393/12/6 9:38
67 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نورای قشنگم میدونم خیلی وقته واست پست نمیزارم یکی از مهمترین دلایلش اینه که دیگه لپ تاپ رو قایم کردیم و شما فکر میکنی بابا یی برده کارخونه آخه ناز گل قصه زده دو سه تا کلیدشو داغون کرده الان با چسب کلید به زور رو کیبردش مونده امان از دست شیطنتای تو

دیشب سر بوس کردنت دیگه باهات دعوا کردم آخه شب که میشه تا خابت ببره کل انگشتای دست منو یک یک بوس میکنی اونم نه یه بار نه ده بار بلکه....

منم از جهت بهداشتی دعوات کردم که آدم نوک انگشت رو بوس نمیکنه اونوقت تا صبح لپ و بازو محل بوست شد و ادامه ماجرا ...شبا دیر خوابت میبره چون بعد از ظظهرا یه ساعتی چرت میزنی خیلی سعی میکنم بعد از ظهر بیدار بمونی و شب زود بخابی ولی اصلا بعد 4 دیگه نمیتونی دووم بیاری و نق میزنی البته جدیدا کاری جز نق زدن نداری واسه همه چی بهونه میاری و عصبانی میشی و قیافه میگیری گاها فریاد کشیدن رو هم ضمیمه کارات میکنی خاله معصوم چند وقتیه اسمتو گذاشته جیغ جیغا متفکر

خلاصه که هر جا تو وعلی رضا یکی بیفتین اونجا امنیتشو از دست میده دلخور

تو این چند ماه واسه خاله معصوم و مامان جون نعمی واروین کوچولوتولد گرفتیم ایشالله هرسه تاشونم همیشه سالم وتندرست باشن

عاشق چاغو رقصوندنی تا بیارن کیک ببرن در ضمن عشق فوت کردن شمع هم داری تو تولد خیلی خوشحالی و خیلی ذوق داری

اما از تیکه هات بگم که خیلی باحالن

وقتی عصبانی میشی گامبو و بی تربیت

وقتی چیزیرو متوجه نمیشی ومیخای دوباره بگیم همچین بعله میگی که دل آدمو میبری من شخصا خودم دوست دارم طوری حرف بزنم که متوجه نشیو دوباره بگی بعله؟؟؟؟

وقتی احساس به خرج میدی (خعلی دوست دارم قوبونت برم)

شبا موقع خواب( شوخی بازی با بابا و وازه سنی الله سنی الله ...)

موقع نماز و دعا(قبول باشه و قبول عق به جای حق)

وبعد نمازم همیشه دستاتو میبری بالا میگی خدایا مریضارو شفا بده آمین

خوشم میاد نمازات مختصرو مفیدن یعنی یه رکعت اونم وقتی با من میخونی چادر میبندی وقتی با بابایی بدون چادر

بازیهای بزرگتر از سنت رو نصب میکنی رو تبلت وقتی ما حواسمون باشه که نت رو قطع کنیم با قیافه حق به جانب به بابا میگی اینه تت خرابه درست کن دیجه مثلا کلش آو کلنز بازی میکنی و در روز به شونصد نفر حمله میکنی و الماس میبازی ...

و خیلی از ادا و اطوارای دیگه که الان ذهنم نمیکشه

حالا این چند تا رو داشته باشین

الکی مثلا خابی و نمیرقصی

وحالا نرقصیده کادو گرفتی و خوشحال

اینم کادوی تولد

اینم از روز عشق

اینم از کارای کنکاشی شما

اینم از عکس سلفی

اینم از راز و نیازت

بند های پشت صحنت هم تدابیر امنیتی مامان جون کامیاره از دست تو اروین

دلیل این کارتو نفهمیدم؟؟؟؟؟!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)