نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

اخرین شب مهر ۹۸

1398/7/30 23:35
679 بازدید
اشتراک گذاری
مهر را بر سر آبان بگذار مهربان می گردد .من تورا با همه مهر به ابان دادم مهربان باش پاییز بهارت گردد .

گل دختر مهربونم ماه من مهر من ابان من و بی تعارف بگم هر لحظه و هر ماه و هر سال من دوست دارم امشب ۳۰ مهر ۹۸ دخملی جون وضو یاد گرفته بود با ذوق و شوق چادر سفید سر کرد و نماز خوند .قربون دستای کوچولوی قنوت گرفتت بشم من .منم یه جایزه کوچولو گردن گرفتم و کلی خوشحالت کردم .الهی همیشه لبات خندون باشه

چند روزیعه به خاطر دوره هر روز بعد مدرسه تا ۵ با هم میریم دوره تو میشینی و مشقاتو مینویسی و ما هم دوره و اموزش و....ببخش اگه خسته میشی و منم چیزی جز خستگی هام ندارم برات .فرشته زمینی امروز عاشق نامه ی زیبات شدم برام نوشتی مادر عزیز تو برام یه دنیا هستی با دو تا شکلات ❤❤❤😍😍😘😘😘🌹🌹
پسندها (3)

نظرات (0)