نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

روز دختر هفت سالم مبارک باشه

1398/4/13 0:45
236 بازدید
اشتراک گذاری
دخترکم  فرشته ی آسمونی من نور زندگیم نورا جان
🌷🌷

🌺در این دنیایی که روزها نسیم عشق
🌼ریه‌هایت را پر میکند
🌸در این روز ها که تا چشم باز میکنی
🌺بنفشه ها برایت می رقصند
🌼در این روزهایی  که...
🌸اصلا در این صبح هایی که
🌺خداوند تو را با بوسهٔ
🌼اول صبحش بیدار میکند
🌸برایت ٬ آرزو میکنم
🌺آرامش٬سهم هر روزت باشد
🌼آرزو میکنم شادی و خوشبختی٬
🌸قرین لحظه‌هایت باشد.

🌷امروزت و هر روزت مبارک باشه گلکم 🌷

روزگارت  بـه زیبـایی گـل ها🌹

گفتم فردا سرم گرم دلمشعولی ها کارای عقب افتاده میشه شرمندت میشم دوستت دارم زیبای من ❤🌹🌹🌹

روزت رو تبریک میگم

عصری میگفتی تو هم دختری خودم برات کادو میگیرم الهی قربون دل کوچیک مهربونت بشم



خویش انداز وطنی 🤣🤣🤣









قشنگ معلومه ساعت یک نصفه شبه 😉😉😉

پسندها (1)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
13 تیر 98 1:52
نورا جان خوشگل روزت مبارک