نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

شب تولد ۷سالگیت مبارک عزیزم

1398/3/26 2:52
293 بازدید
اشتراک گذاری
دخملی خوشگلم تولدت مبارک از صبح سرگرم واقعیتای تولدت بودم و الان که سه نصفه شبه تازه تونستم بشینم و در دنیای مجازی برات بنویسم شیرین ترین نبات زندگی اومدنت به زندگیم رو هر سال جشن میگیریم و هر روز خدا رو هزاران هزار بار شکر میکنم که همچین فرشته ای رو بهمون داده .

دخترکم امسال همین چند ساعت پیش ۷ سالگیتو فوت کردی گذاشتی کنار و اومدی تا از هشتمین بهارت نگاهی بندازی به دنیایی که شاید بگم زیاد تعریفی هم نداره .

ولی اینو وقتی میفهمم که دنیای منی قضیش فرق میکنه زیباترین هدیه نایاب ترین هدیه نمیدونم چی خطابت کنم و چه طوری تولدتو تبریک بگم

دوست دارم ساعتی که دارم مینویسم فعلا تو وبلاگت ثبت شه تا بیام خوب برات از خوبیهات بگم

دوستت دارم مهربونم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)