نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

تولد تولد

1393/10/17 16:03
961 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام 

15 دی ماه تولد بابامه منم قرار بود واسش کادو بخرم بنابراین صبح با مامانی رفتیم و واسه بابایی کادو خریدیم بعد از ظهرهم خونه مامان جون اینا تولد گرفتیم البته مامان رفت کیک رو بخره واسمون شمع هم خریده بود بعد شام دو سه مرحله ای شمع هارو فوت کنی خوندیم ولی هر بار که فوت میکردم دوباره روشن میکردیم اخه از شما چه پنهون من امروز با پسر عمو اروین اونقدر شیطونی کردیم که کل بعد از ظهر رو یه چرتم نخوابیده بودیم بنابر این جفتمونم اعصاب و مصاب تعطیل بود 

خلاصه تصمیم بر این گرفتیم که چای نخورده و کیک وسط میز صحنه رو ترک کنیم تا بلکه مردم گوششون اروم شه آخه من وقتی خوابم میاد یه کوچولو اخلاقم عوض میشه اونوقت یه خورده دیوونه میشم 

بابایی قول میدم دیگه سال بعد وقت خوابم با تولدتون کنتاکت نداشته باشه 

بابایی مهربون دوست دارم 

نورا

 

پسندها (2)

نظرات (4)

شیرین
17 دی 93 16:11
سلام وبتون خیلی عالیه از مطالبتون لذت بردم اگر با تبادل لینک موافقید خبر بدید
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
حتما عزیزم خوشحال میشم
خاله عاطفه
17 دی 93 16:22
سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی مرسی مرسی حتما سر میزنیم بهتون
مامان عسل 
21 دی 93 0:42
سلام سلام صدتاسلام به نوراخوشگله خودم ..واااای عزیزم چه جیگرررشدی ماشالله ..فداتبشم ازراه دورمیبوسمت عشقمممم
بابا
24 دی 93 7:45
دوست دارم دخترم. از کادوی تو هم تشکر میکنم.
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی باباجونم میدونم کادو منو خیلی بشتر از مال مامان پسندیدی