نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

همه چی از همه جا

1392/11/15 16:36
659 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامانی الان تو یه خواب نازی و من تونستم وقتی پیدا کنم و بیام وبلاگتو آپ کنم

البته بگم وقتی خوابی بیشتر مشغول تمیز کردن خرابکاریهاتم آخه وقتی یه خودکار داری و یه کتاب و یه کیف بعد 20 دقیقه همه چی میبینم الا یه بچه درسخون

ببینین به من حق میدین؟

نورای دانشمند

نورای خرابکار

و بعضی وقتا که میخواییم ازت عکس بگیریم خودت میشی عکاس اونوقت ما با گوشی ازت عکس میگیریم

اینجوری...

نورای عکاس

وقتی با اروین میفتین میشین دوتا خرابکار وجه اشتراکتون هم فقط در رقصیدنه میزنین دی ویدی مامان بزرگ اینارو لت و پار میکنین

رقاص

بلهههه

بعد میایین میگیرین میخوابین البته چادر مامان بزرگ رو میکشین روتون و خودتونو میزنین به خواب

اما وقتی عمه میاد گازتون بگیره و ازتون عکس بگیره ادا و اطوار میرین نگو نپرس

فقط ببین...

اروین و نورا

..

گاها واسه نی نی کوچولوت مامان میشی گاها واسه خرس گنده نی نی.....

.

بععععله دیگه اینجوریاست نورا جون حسابی شیطون و بلا شدی دیگه هیچی رو نمیتونم از دستت قایمش کنم خیلی باهوشی حواست به همه چی هست به جای اینکه سر کار بمونی مارو میزاری سر کار

البته اینم بگم وقتی میخوابی پاهاتو مثل من میزاری این یه تیکه کپ خودمی

..

خلاصه دخملیم یه تیکه مرباست واسه مامانی قدیما حوصلم سر میرفت الان یه صبح بلند شدنمونو میبینم بعدش سرمو بالا میکنم میبینم 4 بعد از ظهره چند روزیه صبح ها منو بیدار میکنی و میگی باشوووو باشووو صوبحون یعنی اینکه بلند شیم صبحونه میل کنیم

دایره لغتت اونقدر زیاد شده  قشنگ سلام میدی اسم اهل طایفه رو کلا بلدی عمو زنجیر بافم از اروین یاد گرفتی صدات میکنیم بلند میگی بلی!!!!!

شهگوش هم به خر گوش میگی  دوتا از رنگارو خوب یاد گرفتی آبی و قرمز

عزیزم وقتی میخوام بنویسم همش یادم میره

عزیزکم فدات بشم الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابا
16 بهمن 92 9:40
فدای دختر درسخون و نانازی برم
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
چرا فدام بری آخه بابا
parya
16 بهمن 92 18:47
mashalaaaaaaaaaaaaa mashalaaaaaaaaaaaa migam kash mizashti telesh ykm bolan mishod bad axasho mizashtiye elchilan gachirtdin
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
نگران من نباش من با همین تلم دل همه رو میبرم
shadi
17 بهمن 92 10:41
سلام عزیزم وتی نورا میخوام بخورمت
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
یعنی چی؟وتی دیگه چیه؟
shadi
17 بهمن 92 10:43
نونو اخه این جور عکسا رو چرا میزلری اخج ادمو سکته میدی
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
خدا نکنه
موووحسن
19 بهمن 92 11:59
عاشق شیطنتاتم ولی خوب خرابکاری با پسرعمو هم عالمی داره نهههه بالا خره 50 50 میشین
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
پس چی تازه با عکس و فیلم خرابکاری هم کلی حال میکنیم